کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری:

ثبت‌نام از زائران اربعین در سامانه سماح صورت می‌گیرد/راه اندازی موکب قمربنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری در عراق

14 آبان 1394 ساعت 8:32

مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: برای اعزام به کربلا حضور در تجمع میلیونی اربعین همه ثبت‌نام‌ها چه با ویزا و چه بدون ویزا باید به سامانه سماح مراجعه شود.


به گزارش جهانبین نیوز اکنون که به روزهای اربعین حسینی نزدیک می‌شویم شور و حال عجیبی در مردم ایجاد شده است.

آن‌هایی که سال گذشته مهمان امام حسین (ع) و قمربنی‌هاشم (ع) بودند از خاطرات خود می‌گویند و دلشان دوباره هوایی شده است.

شیعیان به جنب و جوش افتاده‌اند تا مانند سال گذشته شوری همراه با شعور راه انداخته با تجمع میلیونی خود در کربلا باز انگشت تعجب بر دهان دشمنان اسلام بیاورند.

شیعیان به کربلا می‌روند تا بگویند داغ حسین و یارانش فروکش نکرده است و هنوز بعد از گذشت یک هزار و ۴۰۰ سال هم تازگی خود را حفظ کرده است.

تجمع روز اربعین پیام اتحاد شیعیان را به گوش همگان می‌رساند و مردم به شوق دیدن حرم یار و تازه کردن دیدار پیاده راهی شده، سختی و مشقت راه را به جان می‌خرند.

ثبت‌نام ۴ هزار نفر برای اعزام به عراق در چهارمحال و بختیاری

یوسف آقابزرگی مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز اظهار کرد: برای اعزام به کربلا حضور در تجمع میلیونی اربعین همه ثبت‌نام‌ها چه باویزا و چه بدون ویزا باید به سامانه سماح مراجعه شود.

وی با بیان اینکه در این سامانه باید کلیه اطلاعات افراد مانند تاریخ ورود و ثبت شود ادامه داد: امسال همه اعزام‌ها با ویزا صورت می‌گیرد و تا این لحظه هیچ اعزامی بدون ثبت در سامانه و ویزا امکان‌پذیر نخواهد بود.

آقابزرگی از ثبت نام ۴ هزار و ۵۰۰ نفر تا این لحظه در سامانه سماح خبر داد و افزود: شاید در آستانه اربعین این تعداد افزایش یابد اما تا کنون آمار استان در همین حد است.

وی با بیان اینکه خدمت‌دهی و تامین نیازهای زائران اربعین توسط مردم، دستگاه‌ها و نهاد‌ها، دفاتر امام جمعه‌ها، نیروی انتظامی، سازمان‌های حج و زیارت و... بصورت خودجوش صورت می‌گیرد گفت: همه این سازمان‌ها آماده همکاری برای اعزام زائران به عراق هستند.

موکب قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در عراق راه‌اندازی می‌شود

به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی موکب قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در عراق در اربعین حسینی خبر داد.

وی بابیان اینکه این موکب آمادگی پذیرایی از ۲۰۰ هزار نفر از زائران حسینی در کشور عراق را دارد گفت: امیدواریم بتوانیم با خدمت‌رسانی خوب در موکب قمربنی‌هاشم (ع) سختی را از تن مسافران بکاهیم دستی در ثواب این زیارت داشته باشیم.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 25343

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25343/ثبت-نام-زائران-اربعین-سامانه-سماح-صورت-می-گیرد-راه-اندازی-موکب-قمربنی-هاشم-چهارمحال-بختیاری-عراق

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir