کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

طرح خدمات غیر حضوری فرآیندهای دستی و وقتگیر و پرهزینه را حذف می کند

12 آبان 1394 ساعت 9:03

مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت: با اجرای طرح خدمات غیرحضوری از طرفی در زمینه خدمت رسانی به مخاطبان گام موثری برداشته شد واز طرف دیگر فرآیندهای دستی و وقتگیر و پرهزینه با اجرای این طرح از دوش همکاران بر داشته شده است.


به گزارش جهانبین نیوز حوزه امور مالی اداره کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در سطح کشور حائز رتبه برتر گردید.

اداره کل امور مالی طی ارزیابی از عملکرد واحدهای تابعه کشوری حوزه امور مالی اداره کل تامین اجتماعی استان را با لحاظ تهیه و تنظیم بیلان سال ۱۳۹۳ حائز امتیاز برتر دانست.

در پیامی که از سوی معاونت اداری و مالی سازمان صادر گردید آمده است: "از تلاشها و خدمات صادقانه همکاران حوزه امور مالی به ویژه در خصوص تهیه و تنظیم بیلان سال ۱۳۹۳ آن مدیریت که در ارزیابی اداره کل امور مالی حائز امتیاز برتر شده اند با اعطای لوح تقدیر،مراتب تشکر و قدردانی را اعلام می نماییم.

مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در نشست روسای شعب تابعه اداره کل تامین اجتماعی با اعلام این خبر ضمن تشکر از زحمات روسای شعب در تحقق رساندن برنامه های مصوب گفت: به لطف خداوند متعادل و همت، تلاش و کوشش همه همکاران برنامه های مصوب ابلاغی در حال تحقق است .

غلامرضا محمدی با اشاره به طرحهای مختلف و متنوع سازمان در راستای اصلاح فرآیندها گفت: در دوره جدید مدیریت کلان سازمان برنامه ها و طرحهای گوناگونی جهت نیل به اهداف و ماموریتهای سازمان در حال تصویب و اجرا می باشد.

محمدی با اشاره به اجرای طرح خدمات غیر حضوری در سازمان افزود: با اجرای طرح مذکور از طرفی در زمینه خدمت رسانی به مخاطبان گام موثری برداشته شد واز طرف دیگر فرآیندهای دستی و وقتگیر و پرهزینه با اجرای این طرح از دوش همکاران بر داشته شده است.

وی بر ادامه اجرای این طرح تاکید کرد و گفت:در زمینه صدوربرگه پرداخت حق بیمه بیمه شدگان خاص شامل کارگران ساختمانی،رانندگان،حرف و مشاغل آزاد،قالیبافان این اداره کل در بین استانهای کشور مقام اول را کسب نمود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به طرح نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران گفت: در این طرح زمان دریافت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیرانی که تاکنون بین پنجم تا نوزدهم از بانک رفاه کارگران هر ماه حقوق دریافت می کردند، به مرور و هر ماه ۳ روز به دوره بین ۲۰ تا ۲۷ هر ماه نزدیک می شود.

بازدید مدیر کل تامین اجتماعی از شعبه یک شهرکرد

به گزارش جهانبین نیوز، مدیر کل تأمین اجتماعی استان به همراه معاونین و تنی چند از رؤسا و کارشناسان ارشد اداره کل از شعبه تیپ ممتاز یک شهرکرد بازدید نمود.

در این دیدارنصرت اله حیدری رئیس شعبه یک شهرکرد از چگونگی فعالیت واحدهای مختلف آن شعبه و مشکلات موجود گزارشی ارائه نمود.همچنین مسئولان واحدهای شعبه در حضور مدیر کل استان به طرح مسائل و مشکلات واحد خود پرداختند .

مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در جلسه ای که با حضور رئیس شعبه و مسئولان واحدهای اجرائی برگزار شد گفت:شعب سازمان تامین اجتماعی با تمام توان برنامه های عملیاتی خود را از طریق نیروهای صف و موجود در شعبه پیگیری می کنند و این شعبه نیز از تمام ظرفیت برای تحقق اهداف از جمله وصولی بدهی های کارگاهها استفاده می کند .

غلامرضا محمدی در ادامه سخنان خود با تجلیل از کارکنان سختکوش شعبه یک شهرکرد افزود: با شناختی خوبی که از نیروهای زحمتکش و خدوم این شعبه داریم انشاء الله اهداف سازمانی با اولویت موضوع وصول بدهی های معوق و طرح های غیر حضوری خدمات با بسیج تمامی امکانات محقق خواهد شد.

وی به خدمات غیر حضوری اشاره کرد و گفت: راهی که سازمان در ارائه خدمات غیر حضوری در پیش گرفته است در راستا تحقق دولت الکترو نیک می باشد.

در ادامه این جلسه رئیس شعبه یک شهرکرد و مسئولان واحدهای اجرایی مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود را به مدیر کل استان ارائه که پس از بحث و بررسی دستورات و راهکارهای لازم جهت حل مشکلات و افزایش توان کاری شعبه ارائه گردید.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 25339

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25339/طرح-خدمات-غیر-حضوری-فرآیندهای-دستی-وقتگیر-پرهزینه-حذف-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir