کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درراهپيمايي 13 آبان;

پرچم آمريکا و اسرائيل به آتش کشيده مي‌شود

10 آبان 1394 ساعت 10:09

رئيس شوراي هماهنگي تبلغات اسلامي شهرستان اردل گفت:شعار مرگ بر آمريکا در روز 13 آبان امسال پرشورتر از گذشته در شهرستان اردل طنين انداز خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز، حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردل در گفت‌وگو با خبر نگار هفت چشمه اظهار داشت: ۱۳ آبان در تاريخ انقلاب جايگاه ويژه‌اي دارد؛ چرا که دانشجويان متفکر و انقلابي ايران توانستند در امتداد خون شهداي دانش‌آموز با تسخير لانه جاسوسي آمريکا قدرت شکست‌ناپذيري اين ابر قدرت رادرهم شکنند و فرياد ظلم‌ستيزي انقلاب ايران در صحنه‌هاي بين‌الملل طنين‌انداز شد.

بابادي با اشاره به اينکه دانش‌آموزان و دانشجويان بايد مراسم گرامي‌داشت ۱۳ آبان ماه امسال را باشکوه‌تر از سال‌هاي گذشته برگزار کنند، اظهار کرد: جوانان اين مرز و بوم با قيام خود ثابت کردند که براي رسيدن به حقوق از دست رفته بايد براي مقابله با ستمگران به‌‌پا خيزند.

وي با اعلام اينکه حوادث ۱۳ آبان به همگان آموخت که نبايد در برابر مستبدان و چپاول‌گران سر تعظيم فرود آورد بلکه بايد در مقابل آن‌ها ايستاد، ادامه داد: جوانان و دانش‌آموزان در اين روز ثابت کردند که فرهنگ شهادت و پيروي از ولايت مي‌تواند انقلاب اسلامي را در مقابل همه توطئه‌ها بيمه کند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردل گفت:امسال در مراسم روز ۱۳ آبان حرکت ملت ايران يک حرکت ضداستکباري و همان گونه که رهبر انقلاب اعلام کردند و نگاه بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران بوده ملت ايران همچنان آمريکا را دشمن شماره يک خود مي دانند و دانشجويان و دانش آموزان شهرستان اردل همانند ساير دانشجويان و دانش آموزان سراسر کشور پرچم رژيم اسرائيل و آمريکا را به آتش خواهند کشيد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 25304

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25304/پرچم-آمريکا-اسرائيل-آتش-کشيده-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir