کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه جديد بروجن معرفي شد

9 آبان 1394 ساعت 8:22

در مراسمي امام جمعه جديد بروجن معرفي شد.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار، در مراسمي با حضور رئيس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه استان چهار محال وبختياري، مسئول گزينش شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کشور و جمعي ديگر از مسئولان استاني و شهرستاني امام جمعه جديد شهر بروجن معرفي شد.

در اين مراسم "حجت الاسلام رضا سعادت فر" به عنوان امام جمعه جديد شهر بروجن معرفي و از خدمات"حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان" امام جمعه سابق اين شهر قدر داني شد.

در حکم انتصاب امام جمعه جديد شهرستان بروجن آمده است:

«ضمن تقدير از خدمات حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان امام جمعه محترم سابق و با تأييد علماي اعلام (ايدهم الله تعالي)، جنابعالي از طرف مقام معظم ولي فقيه حضرت آيت الله خامنه اي (مد ظله العالي) به مدت سه سال به سمت امام جمعه شهرستان بروجن منصوب مي شويد.

ان شاء الله تعالي ضمن برگزاري اين فريضه بزرگ الهي، مردم را نسبت به وظايف خطير و حساسي که در رابطه با اسلام عزيز و انقلاب خونبار ملت شريف ايران دارند آشنا ساخته، به وحدت و همبستگي دعوت کنيد و از تفرقه و اختلاف برحذر داريد.

اميد است روحانيون معظم، اهالي محترم بخصوص ارگان ها و نهادهاي انقلابي فرصت را مغتنم دانسته، همکاري لازم را در انجام هر چه با شکوهتر نماز جمعه در محل با جنابعالي داشته باشند.»
گفته مي شود"حجت الاسلام رضا سعادت فر" پيش از اين امام جمعه ايوان غرب از توابع استان ايلام بوده است.

انتهاي پيام1020ج /540/ک


کد مطلب: 25269

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25269/امام-جمعه-جديد-بروجن-معرفي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir