کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به همت موسسه پويادستان جوان بن:

غرفه کتاب نذري براي دومين بار در بن اجراشد

7 آبان 1394 ساعت 8:48

با همت موسسه پويادستان جوان بن و به منظور سوق دادن مردم به کتاب و کتابخواني برنامه «نذر کتاب» براي دومين بار در شب هاي محرم در بن برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز روح الله آذري رئيس موسسه پويادستان جوان بن در گفت وگو با خبرنگار زنگ خبر اظهار کرد: برنامه نذر کتاب در شب نهم ماه محرم براي دومين بار در طول دهه اول محرم در بن برگزار شد.

آذري افزود: غرفه توزيع کتب نذري در دهه محرم براي دومين بار در شهر بن اجرا و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وي هدف از اجراي اين طرح را ترويج نذر فرهنگي عنوان کرد و گفت: ترويج نذر فرهنگي براي اين است که به جامعه آموزش داده شود که به جاي غذاي نذري مي توانند کتاب يا کالاهاي فرهنگي ديگر را جايگزين کنند.

آذري اشاعه فرهنگ کتاب خواني و دوستي با کتاب را يکي ديگر از اهداف اين امر عنوان کرد و افزود: در اين طرح با توزيع کتب و هديه افضل در کنار هم نودوستي و صميميت در جامعه را گسترش داده و سعي شده است فرهنگ مطالعه کتاب را ارتقا دهيم.

رئيس موسسه پويادستان جوان بن تصريح کرد: تعداد کتب نذري توزيع شده بيش از ۲۵۰۰جلد باهزينه بيش از ۳۵ميليون ريال بوده است.

وي تنوع کتب توزيع شده را مطلوب دانست و گفت: تنوع کتاب ها به بيش از ۱۱۰ نوع مي رسد و در کنار توزيع کتب، طرح هديه افضل، توزيع نرم افزار هاي علمي، روانشناسي و مذهبي نيز صورت گرفته است.

آذري از استقبال بي نظير در غرفه کودکان خبر داد و افزود: غرفه ويژه کودکان زير ۱۵ سال با استفاده از کتب ارزمند ائمه اطهار (ع)، رنگ آميزي، داستان و برگزار شده و مورد استقبال خانواده ها به خصوص مادران قرار گرفت.

وي از توزيع ۷۵۰جلد کتاب جيبي در هيئات مذهبي اين شهر خبر داد و گفت: اين کتاب ها با ۲۵موضوع مختلف در بين عزاداران حسيني در هيئات مذهبي توزيع شده است.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 25234

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25234/غرفه-کتاب-نذري-براي-دومين-بار-بن-اجراشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir