کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن:

125 مبلغ و مبلغه در دهه اول محرم به بروجن اعزام شدند

6 آبان 1394 ساعت 13:06

رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن گفت: در دهه اول محرم امسال 120 مبلغ و مبلغه در شهرستان بروجن اعزام و به امر مقدس تبليغ مشغول شدند.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مجيد الهيان در گفتگو با کلار، ضمن بيان اين که امسال مساجد،حسينيه ها و تکيه هاي شهرستان بروجن با شور و حال بهتري نسبت به سال قبل فعاليت خود را در ماه محرم آغاز نمودند، افزود: علت اين امر چيزي جز مقابله با ستم و محکوم کردن ظلم وهابيت و آل سعود نبود.

حجت الاسلام الهيان گفت: با توجه به درخواست هاي مساجد و هيئات مذهبي مبني بر حضور روحاني در مسجد و هيئت و با توجه به دعوت از روحانيون دفاتر قم و اصفهان، امسال ۱۲۵ مبلغ و مبلغه در شهرستان بروجن اعزام و مشغول امر مقدس تبليغ بودند.

وي تصريح کرد: حاصل فعاليت اين روحانيون در ۱۰ روز اول ماه محرم، برگزاري دو هزار و ۴۰۰ مراسم سخنراني، و مراسم عزاداري بود.

رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن، هدف از اعزام مبلغين به هيئات مذهبي را بيان وقايع عاشورا ، پاسخگوئي به مسايل ديني و رفع شبهات ديني عزاداران حسيني برشمرد.

وي خاطر نشان کرد: از ۱۲۰ نفر مبلغ اعزام شده، ۵۰ نفر از دفاتر قم و اصفهان، ۵۰نفر بومي شهرستان و مابقي از دفتر طرح هجرت و ساير مراکز اعزام شدند.

حجت الاسلام الهيان گفت: از اين تعداد ۱۰نفر مبلغه بودند که بيشتر در سطح مدارس مشغول به فعاليت و برگزاري گفتمان ديني بودند.

گفتني است، دهه دوم محرم در شهرستان بروجن علاوه بر ۵۰نفر مبلغ بومي، ۱۰ نفر مبلغ اعزامي مشغول به فعاليت هستند.


انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/


کد مطلب: 25225

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25225/125-مبلغ-مبلغه-دهه-اول-محرم-بروجن-اعزام-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir