کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خواستار شد:

برجسته سازی شعار مبارزه با استکبار در مراسم 13 آبان امسال

6 آبان 1394 ساعت 9:09

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از پررنگتر شدن شعار مبارزه با استکبار در مراسم امسال خبر داد و افزود: منویات مقام معظم رهبری پس از تصویب برجام، در سرلوحه کار قرار گرفته است و امیدواریم فریاد"مرگ بر آمریکا" رساتر و بلندتر به گوش جهانیان برسد.


به گزارش جهانبین نیوز رئیس ستاد برگزاری یوم‌الله سیزدهم آبان استان در برنامه‌ریزی برگزاری باشکوه مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان شهرستان اردل جلسه با اشاره به سه واقعه و سه قشر مهم و تأثیرگذار این روز سرنوشت‌ساز گفت: با توجه به تحولات داخلی و خارجی مراسم امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است.

علی گرجی از پررنگتر شدن شعار مبارزه با استکبار در مراسم امسال خبر داد و افزود: منویات مقام معظم رهبری پس از تصویب برجام، در سرلوحه کار قرار گرفته است و امیدواریم فریاد"مرگ بر آمریکا" رساتر و بلندتر به گوش جهانیان برسد.

وی ادامه داد: طبق جلسات و برنامه‌ریزی‌هایی که در اتاق فکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان صورت گرفته مقرر شد امسال رنگ و بوی مراسم از صرفاً دانش آموزی خارج شده و به عموم مردم تعمیم یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در بخش پایانی سخنانش از برگزاری تظاهرات حماسی و اجتماع عظیم عاشورائیان استکبارستیز در سراسر استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این تظاهرات در شهرکرد مرکز استان روز سیزدهم آبان‌ماه ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان ۱۲ محرم به سمت چهارراه بازار ادامه می‌یابد و اجتماع در میدان امامزادگان دو خاتون(سلام الله علیها) صورت می‌گیرد.

به گفته وی سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاجی صادقی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد.

گفتنی است در پایان این جلسه، آقای حسین بابادی اردلی به عنوان مسئول جدید دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل معرفی و از خدمات ارزشمند آقای مصطفی انصاری قدردانی شد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 25200

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25200/برجسته-سازی-شعار-مبارزه-استکبار-مراسم-13-آبان-امسال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir