کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی حکمی؛

رئيس جديد دادگستري لردگان معرفي شد

سایت خبری سلام لردگان , 6 آبان 1394 ساعت 7:42

طي مراسمي با حضور مدير کل و معاونين دادگستري استان، خانواده معظم شهدا، امام جمعه، فرماندار و اعضاي شوراي تامين و مردم شهرستان لردگان مراسم توديع و معارفه رئيس دادگستري شهرستان لردگان در سالن اجتماعات ارشاد اسلامي برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ در اين آئين معارفه، روح‌الله محمدي رئيس دادگستري لردگان گفت: در طول مدت خدمت در دادگستري لردگان به عنوان بازپرس، معاون دادسرا، دادستان و رئيس دادگستري تمرکزم برخورد با جرائمي بود که موجب سلب آسايش و امنيت عموم گرديد.

وي در ادامه گفت: در زمان خدمت بنده در زمينه اسلحه غيرمجاز 531 قبضه اسلحه کشف و ضبط، در زمينه کشف مواد مخدر 700 کيلوگرم، ضبط 101 دستگاه خودرو و کاهش 24 در صدي نزاع را داشتيم در بحث احکام کيفري از یک هزار و 275 فقره پرونده به 695 فقره پرونده کاهش 580 فقره پرونده را داشتيم.

محمدي ادامه داد، در شعبه اجراي احکام حقوقي 4هزار و 155 پرونده ورودي و 3هزار و 702 فقره پرونده خروجي صورت گرفت و در شوراهاي حل اختلاف 11 هزار و 383 فقره پرونده ورودي و 10 هزار و 872 فقره پرونده خروجي داشتيم.

موسوي رئيس دادگستري استان چهار محال و بختياري نيز در اين آيين از قضات شهرستان لردگان خواست با رعايت تعاون، تعامل و همدلي با مسئولين از جمله امام جمعه، فرماندار، و ساير مراکز نظامي و انتظامي، همکاري با شوراهاي حل اختلاف و بکار گيري آن‌ها براي حل مشکلات مردم در حوزه‌هاي قضائي و خانوادگي، حل مشکلات مردم با ريش سفيدان و بزرگان و معتمدين و روحانيون را داشته باشند.

وي در ادامه جلسه گفت: رفع مشکلات پزشکي قانوني، زندان و مشکلات اداري، کمبود نيروي انساني و قاضي با دادگستري استان است که ان‌شاالله پيگيري خواهيم کرد.

در پايان مراسم از زحمات روح‌الله محمدي تقدير و عيسي طاهري به عنوان رئيس جديد دادگستري لردگان معرفي گرديد.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
 


کد مطلب: 25197

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25197/رئيس-جديد-دادگستري-لردگان-معرفي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir