کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری:

استقبال از کاروان پیاده انصارالحسین (ع)

5 آبان 1394 ساعت 8:50

کاروان پیاده انصار الحسین (ع) در قالب ۶۳ نفر عاشق حسین بن علی (ع) روز ۲۷ شهریور از شهر مقدس مشهد به سمت کربلای معلی حرکت کرده اند.


به گزارش جهانبین نیوز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن با اعلام این خبر گفت: کاروان پیاده انصار الحسین (ع) در قالب ۶۳ نفر عاشق حسین بن علی (ع) روز ۲۷ شهریور از شهر مقدس مشهد به سمت کربلای معلی حرکت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین مجید الهیان افزود:این کاروان ۳آبان ساعت ۱۵ عصر به شهر بروجن رسید و مورد استقبال مردم شهر بروجن قرار گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: جوان ترین فرد این کاروان ۱۴ ساله و مسن ترین آنها ۷۴ ساله است و در این کاروان رو شن دل ۴۵ ساله ای نیز وجود دارد که به عشق سید الشهداء عازم کربلای معلی شده است .

وی خاطر نشان کرد: این کاروان طبق برنامه ریزی انجام شده ۲۲ آبان از مرز شلمچه وارد خاک عراق خواهند شد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تصریح کرد: هدف این کاروان از انجام این کار، زنده نگه داشتن قیام عاشورا، احیای امر به معروف و نهی از منکر، اشاعه فرهنگ و نهضت عاشورا و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام الهیان گفت: هزینه های این کاروان به صورت صد در صد مردمی است و از هیچ ارگان و نهادی حمایتی صورت نگرفته و هر یک از این افراد مبلغ دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان بابت هزینه ی سفر پرداخت نموده اند.

وی افزود: وجه تمایز این سفر با سال های گذشته این است که هر ساله این کاروان تامرز شلمچه پیاده می رفتند و بقیه مسیر را سواره طی می نمودند، اما امسال مدت ۱۵ روز در خاک عراق هم پیاده روی می کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود: ۲۰ نفر از این کاروان اولین بار است که همراه کاروان هستند و این کاروان روز اربعین به کربلا خواهد رسید .

یادآور می شود، کانال تلگرام این کاروان به نشانی https://telegram.me/karevan_piyade را اندازی و به منظور ارتباط مستقیم با این کاروان فعال است.

گفتنی است، امسال پانزدهمین سال است که کاروان پیاده انصارالحسین (ع) از مشهد مقدس با پای پیاده راهی کربلی معلی می شوند.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 25184

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25184/استقبال-کاروان-پیاده-انصارالحسین-ع

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir