کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در دهه اول محرم;

10 کلاس آموزش اخلاق اسلامي ويژه بانوان در اردل برگزار شد

4 آبان 1394 ساعت 11:23

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل از برگزاري 10 کلاس آموزش اخلاق اسلامي ويژه بانوان در دهه اول محرم در اين شهرستان خبرداد.


به گزارش جهانبین نیوز، نصرت اله موسايي مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبر نگار هفت چشمه ضمن تسليت به مناسبت ايام شهادت امام حسين (ع) و اهل بيت آن حضرت و ياران باوفايش گفت: عاشوراي امام حسين (ع) مکتب انسان سازي است، مکتب اخلاق و شرافت انساني است.

موسايي افزود: قيام امام حسين (ع) فقط و فقط براي حفظ و ترويج دين اسلام بود و همين عامل نيز باعث ماندگاري آن در تاريخ بشريت شده است.

وي در ادامه از برگزاري ۱۰ کلاس آموزشي اخلاق اسلامي در دهه اول محرم امسال خبرداد و اظهار داشت: با هماهنگي واحد فرهنگي و آموزش کلاس آموزش اخلاق اسلامي از اول محرم تا دهم ومحرم با موضوع عفاف و حجاب و آشنايي با شيوه زندگي حضرت علي (ع) و حضرت الزهراء (س) و ترويج سنتهاي اصيل اسلامي و ايراني با حضور ۴۵ نفر از مددجويان برگزار شد.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل گفت: دراين دوره مدرسين حوزه علميه به تفسيربخشي از سوره هاي نور و الانسان پرداخته و در خصوص مزيت هاي عفاف و حجاب و تاثير آن بر زندگي افراد و همچنين اهداف قيام سيد و سالار شهيدان در عاشورا مباحث ارزشمندي را ارائه نمود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 25171

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25171/10-کلاس-آموزش-اخلاق-اسلامي-ويژه-بانوان-اردل-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir