کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست بسیج مهندسین عمران و معماری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی در شهرکرد

27 مهر 1394 ساعت 13:18

کارگاه آموزشی کارآفرینی با حضور ۳۰۰مهندس بسیجی از رشته ای عمران، معماری،‌ شهرسازی، برنامه ریزی شهری، نقشه برداری و رشته های مرتبط با عمران، رشته ای صنعت و کشاورزی برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرگرد پاسدار حمید رضاعلی، گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، توانمندسازی و ارتقاء مهارت های تخصصی مهندسین بسیجی و اشتغالزایی و کارآفرینی و آشنایی شرکت کنندگان در کارگاه با بازار کار و نحوه ورود به بازار کار است.

سرپرست بسیج مهندسین عمران و معماری استان،‌افزود: ۳۰۰مهندس بسیجی از رشته ای عمران، معماری،‌شهرسازی، برنامه ریزی شهری، نقشه برداری و رشته های مرتبط با عمران، رشته ای صنعت و کشاورزی، در این کارگاه آموزشی یک روزه حضور دارند .

وی، در تشریح برنامه های حمایتی بسیج از کارآفرینان،‌گفت:‌ سازمان بسیج مهندسین علاوه بر آموزش و مشاوره، با همکاری شرکت نگار نصر و بانک مهر اقتصاد و انصار، مهندسین بسیجی جویای کار را که دارای تخصص های لازم و واجد شرایط باشند از طریق اعطای تسهیلات وام در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی مورد حمایت قرار می هد.

رضاعلی، خاطرنشان کرد: در راستای افزایش کارآیی و اثربخشی در عمران و آبادانی کشور و پویایی فعالیت مهندسین در سازمان و استفاده بهینه از تخصص ها بر اساس علاقه و انگیزه اعضا و مشارکت هرچه بیشتر در برنامه های بسیج، اقدام به راه اندازی کارگروه های تخصصی در زمینه های؛ معماری اسلامی، مدیریت شهری، نشریات،‌مدیریت بحران، مقاومت سازی، ارزیابی پروژه های عمرانی و نظام مهندسی ساختمان ویژه برادران و خواهران کرده ایم.

وی، گفت:‌با شناسایی فرصت های غفلت شده در بخش عمران و معماری و احصاء آسیب ها و مشکلات و نقاط ضعف و ارائه راهکارهای برون رفت از مشکلات با بهره گیری از نظرات تخصصی مهندسین عضو بسیج، امیدورایم بتوانیم از طریق همفکری ، هم اندیشی و تعامل با سایر اقشار،‌ادارات و نهادها و تشکل ها، نقش ارزنده ای در توسعه و آبادانی کشور ایفا کنیم و منشأ خدمات خوبی به آحاد جامعه داشته باشیم.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 25075

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25075/برگزاری-کارگاه-آموزشی-کارآفرینی-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir