کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دختری با اشعه ایکس؛

دختری با چشمان خارق العاده+ تصویر

27 مهر 1394 ساعت 11:05

ناتاشا در روسیه باعنوان دختری با اشعه ایكس در چشمش مورد ستایش قرار گرفته است. او دارای توانایی خارق‌العاده‌ایی است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از جام نیوز، او می گفت تنها چیزی كه من باید یاد بگیریم اسم هر اندام است و در مورد چگونگی كار كردن هر اندام و تشخیص بیماری چیزی نمی‌دانم. او به مادرش می‌گفت كه در شكم تو دو لوبیا و یك چیزی شبیه لوله می‌بینم كه منظورش دو كلیه و روده مادرش بود! ناتاشا در سال ۱۹۸۷ در روسیه به دنیا آمد.


ناتاشا در روسیه باعنوان دختری با اشعه ایكس در چشمش مورد ستایش قرار گرفته است. او دارای توانایی خارق‌العاده‌ایی است. او می‌گفت تنها چیزی كه من باید یاد بگیریم اسم هر اندام است و در مورد چگونگی كار كردن هر اندام و تشخیص بیماری چیزی نمی‌دانم. او به مادرش می‌گفت كه در شكم تو دو لوبیا و یك چیزی شبیه لوله می‌بینم كه منظورش دو كلیه و روده مادرش بود !

به گفته ناتاشا و پدر و مادرش توانایی‌های غیرمعمول او در سن ۱۰ سالگی كشف شد. در سال ۲۰۰۴ ناتاشا توسط مطبوعات انگلیسی به لندن دعوت شد و پرسش‌ها و آزمایشات متفاوتی در مورد تونایی‌هایش از او شد كه در تمامی این امتحانات موفق شد ناتاشا درهمان سال در دانشگاه دولتی مسكو  وارد گروه پزشكی شد او در حال حاضر در مركز مسكو برای تشخیص بیماری‌های خاص كار می‌كند.

نتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 25061

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25061/دختری-چشمان-خارق-العاده-تصویر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir