کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجراي طرح احسان حسيني در ۱۰۳ مسجد و هيات‌هاي مذهبي و حسينيه‌هاي شهرستان بن

26 مهر 1394 ساعت 11:08

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بن از اجراي طرح احسان حسيني در 103مسجد و حسينيه و هيات‌هاي مذهبي در شهرستان بن خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز ابراهيم بهداروند مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: امسال نيز همچون سال‌هاي گذشته طرح احسان حسيني در ماه‌هاي محرم و صفر اجرايي خواهد شد.

بهداروند بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي موجود در شهرستان به نفع محرومان و خانواده‌هاي نيازمند و ترويج فرهنگ اسلامي را از ديگر اهداف اجراي طرح مذکور اعلام نمود و گفت: مردم غيور و مذهبي شهرستان بن از اول ماه محرم تا پايان ماه صفر در اطعام محرومين در طرح احسان حسيني در ۱۰۳ مسجد ،هيات‌هاي مذهبي و حسينيه‌ها به همراه مسئولين مشارکت مي‌کنند.

بهداروند با تاکيد بر اينکه نذورات جمع‌آوري شده درطرح احسان حسيني دقيقا براساس نيات خييرين هزينه مي‌شود گفت: کميته امداد در نظر دارد با برپايي سفره‌هاي بي‌ريا و بي‌آلايش زمينه بهره‌مندي خانواده‌ها را فراهم کند.

وي همچنين از هماهنگي کميته امداد با روحانيون –مبلغان و مداحان اهل‌بيت عصمت و طهارت در زمينه تبليغ و ترويج طرح احسان حسيني و ساير طرح‌هاي اجرايي کميته امداد در مناطق مختلف خبر داد و تصريح کرد: فعاليت مبلغان در مشارکت تاثير بسزايي دارد.

وي همچنين از اختصاص شماره حساب ويژه براي اجراي طرح احسان حسيني نيز خبر داد و گفت: اين شماره نزد بانک صادرات به شماره ۰۱۰۵۴۸۱۹۵۷۰۰۳ است.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 25034

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25034/اجراي-طرح-احسان-حسيني-۱۰۳-مسجد-هيات-هاي-مذهبي-حسينيه-هاي-شهرستان-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir