کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با اخذ گواهینامه‌های ایزو

سيستم مديريت شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياري ارتقاء يافت

23 مهر 1394 ساعت 11:56

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياري گفت: قطعا دریافت این گواهینامه، سندی بر تعهد شركت به ارتقای مدیریت كیفیت، اصلاح فرآیندها، بهبود عملكرد و افزایش سطح رضایتمندی مراجعین و سایر ذی‌نفعان و کارایی و اثربخشی سازمان است .


به گزارش جهانبین نیوز رضا گنجی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياري از ارتقاء سيستم مديريت اين شركت با پیاده‌سازی سیستم مدیریت كیفیت با اخذ گواهینامه ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ و سيستم مديريت رسيدگي به شكايات با اخذ گواهينامه ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ تحت ليسانس QAL خبر داد.

وی افزود: قطعا دریافت این گواهینامه، سندی بر تعهد شركت به ارتقای مدیریت كیفیت، اصلاح فرآیندها، بهبود عملكرد و افزایش سطح رضایتمندی مراجعین و سایر ذی‌نفعان و کارایی و اثربخشی سازمان است و مسیر دستیابی به اهداف متعالی صنعت و دیدگاه‌های كلان توسعه‌ای، در راستای سند چشم‌انداز را هموار خواهد ساخت.

وی با اشاره به اهمیت استقرار سیستم مدیریت کیفیت در شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياري، بیان داشت: نظام‌مند بودن و هدف‌گذاری برای بهبود مستمر فعالیت‌ها و فرآیندها با به ‌کارگیری رویکردهای تعیین شده و تحقق خط مشی اهداف سازمانی از الزامات سیستم مدیریت کیفیت است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختياري افزود: با ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و قانون‌مندی و رسیدن به درجه قابل قبولی از پیشرفت، باید تمرکز خود را به شناسایی فرآیندهای نظام‌یافته و بهبود تمام جنبه‌های فعالیت‌های اداری ارتقا داد.

گنجي یادآور شد:رویکرد فرایندهای سیستم مدیریت کیفیت، باعث هزینه کمتر و چرخه زمانی کوتاه‌تر در استفاده از منابع بوده و نتایج حاصله، بهبود یافته و بازخوردها قابل پیش‌بینی خواهد بود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياري در خصوص اخذ گواهینامه ضمن تبریک به همکاران خود گفت: این شرکت از اوایل سال ۹۳ با استفاده از خدمات گروه کارشناسان شرکت مشاور و ممیز پیاده‌سازی سیستم کیفیت، بهبود مستمر فرآیندها را سرلوحه کارخود قرار داد که پس از برگزاری دوره‌های آموزشی و ممیزی داخلی و با اعتقاد راسخ به وظیفه خود در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان این مهم در شرکت اتفاق افتاد و در مهره ماه سال ۹۴ موفق به اخذ گواهینامه‌هاي استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ و ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ شد.

وی افزود: استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ مجموعه ای از مقررات است که در سطح بین المللی معتبر شناخته می‌شود و شرکت‌ها از آن به منظور بهبود کیفیت محصول یا خدمات خود در درون سازمان استفاده می‌کنند و براي دستیابی به بالاترین و بهترین سطح ممکن برای ارائه خدمات به مشترکین و ارباب رجوع و ادامه روند مذکور از دستاوردهای دریافت گواهینامه ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ بهره گرفته مي‌شود و در مجموع با استقرار و پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت وظیفه و تعهدات ما و همکاران در ارائه خدمات را افزايش داده و با توجه به هدف اصلی شرکت که تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتریان است، دریافت گواهینامه ابتدای راه تلقی شده و تأییدی برای تداوم حرکت در مسیر ارائه خدمات مطلوب است، و امیدواریم روز به روز گام‌های جدیدی در ادامه استقرار این سیستم برداشته و در مسیر تعالی و بهبود مستمر ارائه خدمات حرکت کنیم.

رئيس هيات مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياري براي اخذ گواهینامه ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ و ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ طی ممیزی نهایی سیستم مدیریت کیفیت و سيستم رسيدگي به شكايات، بر اساس ممیزی بعمل آمده در این شرکت، پس از یک سال تلاش مبنی بر پیاده‌سازی اين دو سیستم، از طرف تیم ممیزی QAL، این شرکت واجد شرایط دارا بودن گواهینامه ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ و ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴، شناخته شد.

لازم به ذکر است شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياري از تاریخ صدور اين گواهینامه‌ها می‌تواند از نشان‌ها و لوگوهای استاندارد ایزو، در سربرگ‌ها، مکاتبات و سایر محل‌های مجاز مطابق با قواعد ارائه شده استفاده کند.

پیش‌بینی می‌شود دستیابی به این گواهینامه‌ها موجب بهبود فرایندها و اصلاح اقدامات اجرایی شده و امکان برنامه‌ریزی بهتر را بیش از پیش در این شرکت فراهم کند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 24977

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24977/سيستم-مديريت-شرکت-شهرک-های-صنعتی-چهارمحال-بختياري-ارتقاء-يافت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir