کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ:

سطح علمي بايد ارتقاء يابد/ نبود دانشگاه در کوهرنگ باعث مهاجرت شده بود

23 مهر 1394 ساعت 8:25

امام جمعه کوهرنگ، با بيان اينکه هدف از اين دانشگاه سطح علمي شهرستان بايد ارتقاء يابد تصريح کرد: اين رشد بايد از شهرستان باشد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در مراسم افتتاحيه دانشگاه آزاد شهرستان کوهرنگ با تقدير از زحمات دکتر محسن رضايي گفت: دانشگاه آزاد کوهرنگ در شرايط سختي تصويب شد در اين راه دکتر رضايي و زمان‌پور فرماندار کوهرنگ زحمات زيادي را متحمل شدند.

حجه‌الاسلام طباطبايي افزود: مجموعه توانمان را در دفتر امام جمعه کوهرنگ و فرمانداري شهرستان کوهرنگ  روي هم گذاشتيم تا توانستيم اين دانشگاه  را در شهرستان داشته باشيم.

سيد شهاب‌الدين طباطبايي، با بيان اينکه هدف از اين دانشگاه سطح علمي شهرستان بايد ارتقاء يابد تصريح کرد: اين رشد بايد از شهرستان باشد.

طباطبايي اظهار داشت: بخاطر نبود دانشگاه خيلي از خانواده‌ها مهاجرت کردند.

امام جمعه کوهرنگ خاطرنشان کرد: از ظرفيت دانشگاه در قالب اساتيد کوهرنگ که مدارک بالا دارند بايد استفاده شود.

اين مقام مسئول با برشمردن مشکلات راه‌اندازي اين دانشگاه در آغاز راه، خطاب به دانشجويان اين دانشگاه گفت: کارهاي بزرگتري داريم، آغاز راه است سختي را تحمل کنيم بي‌شک شما بعنوان پيشگامان اين دانشگاه خواهيد بود.

حجه‌الاسلام سيد شهاب‌الدين طباطبايي با دعوت از همه اقشار جامعه کوهرنگ اعم از دانش‌آموزان داراي شرايط، کارمندان و مردم کوهرنگ براي ادامه تحصيل در اين دانشگاه گفت: کساني که اين شرايط را براي ادامه تحصيل دارند را دعوت کنيد تا دانشگاه رونق بگيرد چرا که حيات دانشگاه به حضور دانشجويان است تا بتوانيم دانشگاه پويا و فعال داشته باشيم.


انتهاي پيام1026ج /610ک


کد مطلب: 24962

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24962/سطح-علمي-بايد-ارتقاء-يابد-نبود-دانشگاه-کوهرنگ-باعث-مهاجرت-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir