کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در شهركرد

دنيا خواهد ديد ايران تكفيري ها را در سوريه دفن مي كند/حل مشكلات اقتصادي كشور با ورود نيروهاي انقلابي به اين عرصه

22 مهر 1394 ساعت 11:39

آمريكا و غرب بداند در يك بن بست كامل در خليج فارس قرار دارند و هرگز نمي توانند با كمك اين گروه هاي تكفيري از بن بست خارج شوند.



به گزارش جهانبين نيوز سرلشگر محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در آخرين روز كنگره ملي شهداي چهارمحال و بختياري اظهار كرد: امثال حسين همداني ها در اين كشور زياد هستند ولي چون اتفاقي براي آن ها نمي افتد كسي آن ها را نمي شناسد و اين خود آنها هستندكه نمي خواهند پشت دوربين بيايند.

وي با اشاره به اينكه حسين همداني از سال ۵۵ مبارزات خود را آغاز و تا چند روز پيش كه در كنار حرم حضرت زينب (س) به شهادت رسيد ۴۰ سال در حال مبازره بود و اين كم چيزي نيست اضافه كرد: همداني هم انقلابي بوده و هم مبارز در مقابل بعثي ها و هم مجاهد في سبيل الله در سوريه.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاكيد كرد: نمونه هاي زيادي از اين مبارزان در تيپ قمر بني هاشم ديده مي شود اما دليل ناشناخته ماندن آن ها، خواست خودشان است كه هيچ گاه اجر كارشان را با غير خدا معامله نمي كنند.

وي ادامه داد: جمهوري اسلامي و نظام ولايت فقيه در طول تاريخ اسلام پاك ترين نظام سياسي است و اين پاكي هم در زمان امام و هم در زمان رهبر معظم انقلاب نمود كرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اينكه همه مردم ايران حمله عراق به ايران، كويت و فتنه هاي سال هاي اخير را به ياد دارند خاطر نشان كرد: امروز همه به اين اعتقاد رسيده اند كه صداي پاي پاسداران در همه جا به گوش مي رسد و دليل آن اين است كه اين افراد در همه جا حضور دارند، خطرات را رفع مي كنند و مردم به سمت آن ها مي آيند.

رضايي با تاكيد بر اينكه ما در طول ۳۶ سال انقلاب همواره موفق بوديم ادامه داد: اين در حالي است كه در زمينه اقتصادي مشكلاتي داشتيم و دليل وجود اين مشكلات نبود مسائل قتصادي در دست نيروهاي انقلابي است كه اگر بود همانطور كه در بحث امنيت، اقتدار و ... حرف اول را ميزنيم در اين زمينه هم با اجراي اقتصاد مقاومتي امروز در جايي كه بايد مي ايستاديم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اينكه امروز ما در كشور راه شهدا را تا نيمه آمده ايم افزود: در اين راه ما گره هاي زيادي را باز كرده و پيچ و خم هاي زيادي را پشت سر گذاشته ايم.

رضايي بيان داشت: هنوز هم در كشور افرادي حضور دارند كه از زمان طاغوت باقي مانده و با افكاري كه در اين زمينه دارند مشكلاتي را براي كشور درست كرده اند.

وي با تاكيد بر اينكه كشور در منطقه هم مشكلات بزرگي دارد بيان داشت: در منطقه دشمن با راه انداختن اسلام جاهلي بزرگترين دشمني را با مسلمانان به راه انداخته است و منطقه را به آشوب كشانده و بايد بدانيم افغانستان، سوريه، يمن، آسياي مركزي و عراق با فتنه بزرگي مواجه هستند كه به نام اسلام، اسلام را نابود مي‌كنند و ما براي حل مشكلات در داخل و خارج از كشور بايد راه شها را ادامه دهيم تا بتوانيم پيروز شويم.

رضايي افزود: شرايط حساسي كه با آن مواجهيم به ما مي گويد نبايد به فكر استراحت باشيم و بدانيم فتنه و جريان تكفيري كه يك سر آن به آمريكا ، اسرائيل و عربستان وصل است ما را وادار مي كند كه كار را تا پايان ادامه دهيم.

وي تاكيد كرد: دنيا خواهد ديد ما تكفيري ها را در سوريه دفن مي كنيم و به دنيا نشان خواهيم داد جهان اسلام جهان توطئه گري و فتنه گري نيست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: آمريكايي ها با راه انداختن گروه هاي داعش و تكفيري در كشورهاي اسلامي به دنبال جلوگيري از شكست استراتژي خود در اين كشورها هستند اما آمريكا و غرب بداند در يك بن بست كامل در خليج فارس قرار دارند و هرگز نمي توانند با كمك اين گروه ها از بن بست خارج شوند.

رضايي خاطرنشان كرد: در زمان بوش آمريكا در باتلاق افغانستان و عراق بود اما امروز در باتلاق عراق، سوريه، يمن، افغانستان افتاده و با دست و پا زدن بيشتر در اين باتلاق فرو مي رود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اينكه ۳۷ سال است كه آمريكا در مقابل ايران ايستاده است و با جنگ، تحريم و ... مي خواهد ايران را از پا درآودرد اما هنوز موفق نشده و ما در مقابل آن ايستاده ايم تاكيد كرد: امروز دشمن از راه ديگر يعني راه فرهنگي وارد كشور شده و ما بايد با آگاهي كامل راه را بر اين دشمن ببنديم.

رضايي گفت: شهدا درس هاي زيادي به ما دادند و از راه شهدا و مقاومت آن ها مي توان براي آينده درس گرفته و جنگ نرم را مانند جنگ سخت و تحريم پشت سر بگذاريم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بيان داشت: حضور مردم در تشييع جنازه شهداي قواص نشان عشق و علاقه مردم به اين عزيزان بوده است ولي در همين زمان بود كه جنايت آل سعود كه باعث جان باختن عده زيادي از حجاج شد احساست مردم را جريحه دار كرد و ما به آن ها مي گوييم هرگز از اين موضوع نمي گذريم.

رضايي با بيان اينكه همانطور كه همه افرادي كه در شهيد شدن شهداي قواص نقش داشتند نابود شدند آل سعود هم بداندو بترس از سرنوشت صدام و بداند روزي اين بلا بر سر خودشان ميآيد چون آمريكا نوكران خود را در انتهاي نابود مي كند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاكيد كرد: ما در بحث منا با نجابت برخورد كرديم و حضور فرماندهان ما در سوريه به دليل درخواست دولت آن ها است اما آل سعود پول اسلام را خرج صهيونيست مي كند و اين مسير درستي نيست و ما در اين راه همچنان صبر و نجابتمان را حفظ مي كنيم.

وي پيام شهيد همداني را در مسائل سوريه براي مردم روشن عنوان و گفت: ما براي امنيت و صلح در منطقه و همچنين حفظ جان انسان ها قيمت پرداخت مي كنيم و شهادت سردار همداني يكي از اين قيمت ها است.

انتهاي پيام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 24956

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24956/دنيا-خواهد-ديد-ايران-تكفيري-سوريه-دفن-مي-كند-حل-مشكلات-اقتصادي-كشور-ورود-نيروهاي-انقلابي-عرصه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir