کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پايگاه خبري زنگ خبر، خبرنگار افتخاري مي پذيرد

22 مهر 1394 ساعت 11:58

پايگاه خبري تحليلي زنگ خبر، جهت تکميل کادر خبري خود و پوشش هرچه بيشتر و مناسب تر اخبار در حوزه شهرستان بن اقدام به جذب تعداد محدودي خبرنگار افتخاري مي نمايد.


به گزارش جهانبين نيوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي زنگ خبر، با رويکرد اطلاع رساني شفاف و دقيق به منظور تکميل کادر خبرنگاري خود از بين خبرنگاران محترم در تمامي نقاط شهرستان خبرنگار افتخاري مي پذيرد.

زنگ خبر ۱۵ماه در سطح شهرستان فعاليت نموده و توانسته اخبار اين شهرستان را به مخاطبان خود انتقال دهد و نظر قابل توجهي از شهروندان اين شهرستان و ساير نقاط استان را جلب کند.

اين پايگاه خبري با داشتن يک خبرنگار ، اخبار شهرستان را پوشش مي دهد در عين حال مي توان با داشتن خبرنگاران بيشتر اخبار اين شهرستان را جامع تر پوشش داد به همين دليل از مخاطبين اين سايت تقاضا مي شود ما را در بروز رساني اين پايگاه ياري فرمايند و با اخباري که در اختيار اين مجموعه قرار مي دهند در امر اطلاع رساني و همچنين در زمينه پيشرفت خبري اين شهرستان فعاليت داشته باشند.

ضمنا هر فردي که اخبار اين شهرستان را تهيه کرده باشد ، پايگاه خبري تحليلي زنگ خبر با ذکر منبع ( نام آن فرد ) از وي استقبال کرده و در سايت قرار خواهد داد .

اين پايگاه خبري منتظر همکاري شما مخاطبين عزيز در کليه زمينه هاي فرهنگي ، اجتماعي ، سياسي ، ديني ، اقتصادي و غيره در سطح شهرستان، استان و کشوري خواهد بود

علاقه منداني كه مايل به همكاري با پايگاه خبري تحليلي زنگ خبر هستند با ثبت نام و ارسال رزومه فعاليت خود نسبت به همکاري با زنگ خبر اقدام فرمايند

گفتني است؛ در قسمت توضيحات فرم ثبت نام بخش هاي مورد نظر به منظور همکاري ، استان و شهر محل همکاري و در صورت داشتن رزومه فعاليت،آن را قيد فرمايند.

علاقه مندان جهت ثبت نام مي توانند اطلاعات خود را در فرم خبرنگاري افتخاري اين پايگاه پرکنند.

زنگ خبر عمومي بوده و مخاطبين مي توانند اخبار راجع به شهرستان را به ايميل zangekhabar@gmail.com به سايت بن ارسال نمايند و در بروز رساني اين سايت همکاري لازم را داشته باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 24953

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24953/پايگاه-خبري-زنگ-خبر-خبرنگار-افتخاري-مي-پذيرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir