کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت کنگره شهداي چهارمحال وبختياري;

مسابقه فوتبال در اردل برگزار شد

19 مهر 1394 ساعت 14:04

به مناسبت کنگره ملي شهداي چهارمحال وبختياري مسابقه دوستانه تيم فوتبال پايگاه مقاومت بسيج شهدا اردل و قشقايي نقنه درورزشگاه تختي شهر اردل برگزار شد .


به گزارش جهانبین نیوز  به نقل از هفت چشمه، صبح امروز ۱۹ مهرماه در پنجمين روز کنگره شهداي چهارمحال و بختياري مسابقه دوستانه تيم فوتبال پايگاه مقاومت بسيج شهدا اردل و قشقايي نقنه در ورزشگاه تختي شهر اردل برگزار شد در پايان تيم فوتبال بسيج شهدا اردل با نتيجه ۴ بر صفر پيروزشد.

عباس رئيسي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در جمع اعضاي دوتيم فوتبال ضمن گراميداشت کنگره ملي شهداي چهارمحال وبختياري اظهار داشت:براي برتري در ميدان هاي ورزشي از خداوند کمک بخواهيد همانطور که شهداي انقلاب در ميدان نبرد ماندگار شدند و شما هم براي موفقيت در ميدان هاي ورزشي با اتکا به نيروي الهي تلاش کنيد.

رئيسي افزود:حضور در مسابقات ورزشي اقدام ارزنده اي است که جوانان براي حضور موفق در ميدان هاي مختلف بايد به سلامت جسم توجه کنند.

وي خاطرنشان کرد: ر ورزش به دنبال احيا ارزش هاي اسلامي باشيم، الگوگيري ورزشکاران از ائمه اطهار بسيار ارزشمند است که بسياري از ورزشکاراني که از ائمه اطهار و شهدا الگو گرفتند، ماندگار شدند.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل تاکيد کرد: براي موفقيت بيشتر در صحنه هاي مختلف از شهدا الگو بگيريد به اين دليل که شهدا بهترين راه را در مسير موفقيت در دنيا و آخرت انتخاب کردند.

اين مسابقه به همت بسيجيان پايگاه مقاومت بسيج شهر اردل برگزار شد و در پايان اين مسابقه هدايايي به ‌رسم ياد بود به دو تيم اهدا شد.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 24915

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24915/مسابقه-فوتبال-اردل-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir