کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير کل تبليغات اسلامي استان در بروجن؛

اسلام هراسي يکي از بزرگترين اهداف فاجعه منا بود

19 مهر 1394 ساعت 10:13

مدير کل تبليغات اسلامي استان چهار محال و بختياري گفت: يکي از اهداف بروز حوادثي از جمله حادثه ي سقوط جرثقيل ، حادثه ي فجيع منا و ... که در کشور عربستان روي داد، اسلام هراسي، تضعيف و جلوگيري از گسترش دين مبين اسلام است، در حالي که بروز چنين حوادثي بي کفايتي آل سعود را مي رساند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام رحمت الله اروجي در جمع دانش اموزان دخترانه ي علوم و معارف اسلامي صدراي شهرستان بروجن ضمن اشاره به زواياي مختلف اسلام ناب محمدي (ص)، واقعه ي غدير، ظرافت هاي خاص دين اسلام و اينکه اسلام دين مهرباني، دوستي و صلح است، گفت: يکي از اهداف بروز حوادثي از جمله حادثه ي سقوط جرثقيل، حادثه ي فجيع منا و ... که در کشور عربستان روي داد، اسلام هراسي، تضعيف و جلوگيري از گسترش دين مبين اسلام است، در حالي که بروز چنين حوادثي بي کفايتي آل سعود را مي رساند.

حجت الاسلام اروجي افزود: رهبران غربي و رسانه‌هاي تحت سلطه آن از مدت‌ها پيش در پي نشان دادن چهر‌ه‌اي اهريمني از اسلام هستند. نقطه قوت اين تبليغات نيز بعد از حقه موساد از يازده سپتامبر ۲۰۰۱ است که سعي کرد اسلام و امت اسلامي و جامعه جهاني مسلمانان را تهديدي خارجي براي غرب نشان دهد.

وي اذعان کرد: جذب نيرو، تامين بودجه و تشکيل سازمان داعش با همکاري اسرائيل، آمريکا، ناتو و برخي کشورهاي عرب منطقه خاورميانه با آخرين و بهترين الگوها صورت مي‌گيرد تا مدلي تازه از جنگ جهاني با تروريست ارائه شود، اين الگوي تازه بر جوي استوار شده که ترسي دائمي از اسلام را در اذهان مردم غرب و ديگر مردم دنيا ايجاد کند.

حجت الاسلام اروجي تصريح کرد: همانطور که رهبر انقلاب در پيامشان به جوانان اروپا و آمريکاي شمالي گفتند، در گام اول بايد به مردم دنيا تفهيم کنيم که اسلام مورد بحث در اروپا و آمريکا، هيچ ارتباطي به اسلام واقعي ندارد.

مدير کل تبليغات اسلامي استان افزود: غربي‌ها و دشمنان از ابتدا به دنبال اسلام هراسي بودند چرا که در کشورهاي خودشان خلأ معنويت وجود داشت و گرايش آنها به دين اسلام بود، لذا آنها به فکر اسلام هراسي افتادند، تا مردم غرب به سمت اسلام گرايش پيدا نکنند.

گفتني است، در پايان اين مراسم حجت الاسلام مجيد الهيان، رئيس اداره تبليغات اسلامي استان از زحمات و تلاش هاي مدير دبيرستان و کادر آموزشي، به منظور آماده سازي محيط آموزشي دبيرستان قدرداني کرد.

انتهاي پيام1020ج /540/ک/


کد مطلب: 24906

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24906/اسلام-هراسي-يکي-بزرگترين-اهداف-فاجعه-منا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir