کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

برپایی نمایشگاه اسوه های ماندگار کارفرهنگی عظیمی را در چهارمحال و بختیاری رقم زد

14 مهر 1394 ساعت 14:49

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه دفاع مقدس راهی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره 8 سال دفاع مقدس است بوده و برپایی این نمایشگاه کارفرهنگی عظیمی را در چهارمحال و بختیاری رقم زد.


قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: نمایشگاه اسوه های ماندگار بهترین فرصت برای معرفی شهدا و ایثارگران به نسل جوان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه بسیار کار ارزشمندی برای همه مردم و مسئولین بوده است تصریح کرد: برپایی نمایشگاه اسوه های ماند گار کار فرهنگی عظیم ، ارزشمند و بیاد ماندنی است که دوستان انجام داده اند.

سلیمانی افزود: در این نمایشگاه ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد که همین امر کار بسیار مقدس و خوبی به شمار می رود.

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت : هشت سال مجاهدت‌ها جان فشانی و ایثارگری‌های دفاع مقدس در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی به غرفه های چیده شده در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت : یکی از بهترین کارهایی که در نمایشگاه بسیج رسانه انجام شده است نمایش دادن صحنه به صحنه واقعه کربلا ، حرکات و جنگ رزمندگان و مراحل مهم دفاعی است.

قاسم سلیمانی بیان داشت : این نمایشگاه یاد و خاطره دوران ۸ سال دفاع مقدس را زنده کرده است و این باعث می‌شود که نسل سوم و چهارم که در ان زمان نبوده ‌اند با تماشای این صحنه آرایی بسیار زیبا که تشبیه جالبی بود صحنه‌های کربلا، شهادت شهدای کربلا و دفاع مقدس تداعی شود و همه به عظمت کار پی ببرند .


انتهای پیام/۱۰۲۸ ج


کد مطلب: 24852

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24852/برپایی-نمایشگاه-اسوه-های-ماندگار-کارفرهنگی-عظیمی-چهارمحال-بختیاری-رقم-زد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir