کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کشف ۵۰۰ کیلو مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

12 مهر 1394 ساعت 13:21

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۰۰ کیلو مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شده است.


نورعلی یاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: نظام قدرتمند ایران اسلامی با رهبری امام کبیر انقلاب و پشتیبانی ملت ایران دست همه اجانب را برای همیشه از کشور کوتاه ساخته است.

وی تصریح کرد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ملت قرص و محکم در مقابل همه توطئه‌های جهانی ایستاده و امروز اگر در صحنه بین‌الملل مستکبرین عالم و در راس آن‌ها آمریکا، اسرائیل و عربستان توطئه‌های جدیدی را آغاز کردند همه به دلیل عصبانیت آن‌ها از نظامی با رهبری توانمند است.

این مسئول با اشاره به دفاع ایران در برون مرزهh افزود: اگر ایران در این منطقه دفاع نکند حوادثی که در یمن، سوریه و عراق در حال رخ دادن است وارد ایران شده و بر سر ملت ایران می‌آمد که به برکت رهبری مقتدر و نظام اسلامی نیروهای مسلح هرچه در توان داشتند به کار برده و در این راه موفق شدند.

یاری با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در نوشهر و در جمع فرماندهان بلندمرتبه نیروی دریایی ادامه داد: آقا در این رهبر به صراحت تاکید کردند به حکام ریاض اعلام می‌کنیم اگر خواسته ایران را برآورده نسازند با خشونت ایران مواجه خواهند شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سردمداران مزدور ریاض با موضع‌گیری رهبر مقتدر ایران از مواضع غلط خود عقب‌نشینی کردند و این موضوع باعث بازگشت اجساد حجاج ایرانی به کشور شد.

یاری یکی از خیانت‌ها و خباثت‌های آل سعود را که در مورد ایران دیده شد کشته شدن حجاج در زمان امام خمینی عنوان و اضافه کرد: امروز موضوع کشته شدن حجاج با لب‌های تشنه از نمادهای توطئه این حکومت خبیث علیه ایران است.

این مسئول با اشاره به عملکرد خوب نیروی انتظامی در ۶ ماه اخیر ادامه داد: در این مدت مناسبت‌های زیادی در استان داشتیم که به حمدالله در حوزه ترافیکی خوب عمل شده است.

یاری با اشاره به کشف ۸۰ درصدی جرائم سرقت، باندهای وارد شده به استان، و اجرای هشت طرح مبارزه با قاچاق بیان داشت: بررسی تعداد ۵۰۴ مورد صحنه جرم، انهدام ۱۴ باند سارقین، دتگیری ۴۱ متهم و... از دیگر اقدامات نیروی انتظامی تاکنون بوده است.

وی به کمبود قضات در این استان اشاره و تاکید کرد: علی‌رغم کمبود قضات کمترین پرونده قضایی را داریم و تنها هفت درصد پرونده‌های موجود در دست اقدام هستند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری توجه به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را راهی برای برقراری امنیت در استان عنوان و ادامه داد: کادرسازی، بازسازی و دیگر اقدامات در کلانتری‌های استان با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال صورت گرفته است و این درحالی بوده که دیگر دغدغه‌ای در کلانتری‌ها نداریم و باید در این اماکن شان مردم و مراجعان حفظ شود.

یاری از کاهش ۱۲ درصدی تصادفات جرحی و کاهش ۲۲ درصدی متوفیان در حوزه راهو رخبر داد و گفت: در خصوص اعمال قانون و برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف ۱۰ هزار و ۸۰۰ موتور و ماشین تاکنون متوقف شده و ۶ هزار و ۲۲۳ نفردر خصوص مقررات راهنمایی و رانندگی آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری تنها استانی است که در بحث پلیس ۱۱۰ رتبه نخست را در کشور دارد خاطرنشان کرد: در خصوص پلیس اطلاعات و حوزه امنیت دغدغه‌ها کاهش یافته و در بحث بدحجابی تذکر لسانی، تذکر کتبی، تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قانونی صورت می‌گیرد.

وی افزایش ۱۰ درصدی صدور گذرنامه، افزایش ۱۳۲ درصدی دستگیری افغانیان وارد شده به استان، اجرای هفت طرح مبارزه با ارازل و اوباش، برگزاری ۲۹ مورد سخنرانی در حوزه پلیس فتا برای دانش‌آموزان، کشف بالای ۹۲ درصد در حوزه فتا و دستگیری در این حوزه، کشف ۸۲ پرونده‌های هتک هیثیت و اکاذیب، ارائه یک هزار و ۱۹۴ مشاوره در بحث پرونده‌های قضایی، کشف ۵۰۰ کیلو مواد مخدر را از دیگر اقدامات این نیور در استان بر شمرد و افزود: بزرگ‌ترین اتفاق فرهنگی استان در روزهای آینده در حال رقم خوردن است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار سپاه مسئولیت تامین امنیت کنگره را برعهده دارد و در این راستا اسکورت مسئولین وارد شده به استان و امنیت خانواده شهدا را بر عهده دارد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 24813

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24813/کشف-۵۰۰-کیلو-مواد-مخدر-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir