کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده پايگاه بسيج اصناف شهرستان بن معرفي شد

11 مهر 1394 ساعت 10:34

درجلسه‌اي با حضور فرمانده سپاه شهرستان بن؛ فرمانده پايگاه بسيج اصناف شهرستان بن معرفي شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، درجلسه‌اي با حضور فرمانده سپاه شهرستان بن، رياست اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان بن، نماينده شوراي اسلامي شهر بن و نماينده اتاق اصناف شهرستان بن و جمعي ازمسئولين و اهالي محترم شهرستان، فرمانده پايگاه بسيج اصناف شهرستان بن معرفي گرديد.

سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن در اين جلسه ضمن عرض تسليت فاجعه اسفناك منا به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبري و مردم شريف ايران، افزود: جنگ دشمنان با مابر سر جنگ تفکرات و انديشه‌ها است، انديشه‌هايي که حضرت امام خميني (ره) احياگر آن بودند و تفکر ظلم‌ستيزي در بين مسلمين جهان است.

وي نقش اصناف را که به عنوان يکي از اقشار تاثيرگذار در جريانات انقلاب، جنگ و همچنين به عنوان گروهي که معتمد مردم هستند براي اشاعه تفکرات انقلابي مهم برشمرد و گفت: اصناف مي‌تواند به عنوان يک جايگاه تبليغاتي موثر در اجتماع و يک نهاد بسيار تاثيرگذار باشد.

موسوي گفت: يکي از وظايف مهم جامعه اصناف مراقبت از تهديدات جهان برعليه کشور و دستاوردهاي نظام و اسلام است که مي‌توانيم با کمي دقت در نوع کسب و کار و نوع محصولات مانع از رسيدن دشمنان به اهداف آنان باشيم.

وي افزود: گاهي شاهد رشد نوعي فرهنگ غربي در بين خانواده‌ها و جوانان هستيم که شايد اين تغيير بيشتر در شکل و ظاهر و پوشش آنان تجلي دارد و اصناف مي‌توانند با دقت در عرضه محصولات متناسب با فرهنگ و سنن و اعتقادات ايراني و اسلامي ما مانع از رشد اين فرهنگ ابتذال که مساوي با بي‌حجابي و بدحجابي در جامعه شود.

فرمانده سپاه بن خاطرنشان کرد: با شكل گيري سپاه ناحيه شهرستان بن پايگاه‌هاي زيربط نيز در حال شكل‌گيري است، بسيج اصناف نيز يكي از اين پايگاه‌ها است.

وي تصريح کرد: مسئول بسيج اصناف يك بازوي فرهنگي براي اتاق اصناف و اتحاديه‌ها است تا بتواند دغدغه‌هاي فرهنگي را پيگيري كند.

موسوي گفت: سال گذشته درخواستي از سوي اتاق اصناف شهرستان بن جهت راه‌اندازي بسيج اصناف شهرستان شد که اين درخواست در سپاه استان پيگيري و با موافقت فرمانده سپاه استان و سازمان بسيج مستضعفين ،كد پايگاهي براي بسيج اصناف شهرستان بن تعريف شد.

در پايان اين مراسم حکم فرماندهي پايگاه بسيج اصناف شهرستان به آقاي محيد مرزبان بني ابلاغ شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 24776

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24776/فرمانده-پايگاه-بسيج-اصناف-شهرستان-بن-معرفي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir