کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درآستانه کنگره ملي شهداي استان چهارمحال و بختياري;

رزمايش الي‌بيت‌المقدس(4) در اردل برگزار شد

4 مهر 1394 ساعت 9:58

درآستانه اولين کنگره ملي سرداران و 2400 شهيد استان چهارمحال و بختياري رزمايش الي‌بيت‌المقدس(4) با حضور گردان‌هاي بيت‌المقدس و امام حسين (ع) در منطقه ميانکوه شهرستان اردل برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در حاشيه برگزاري اين رزمايش در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت: به مناسبت فرارسيدن اولين کنگره ملي سرداران و ۲۴۰۰ شهيد استان چهارمحال و بختياري گردان‌هاي بيت‌المقدس و امام حسين (ع) در تاريخ‌هاي دوم و سوم شهريورماه با اجراي رزمايش الي‌بيت‌المقدس در منطقه ميانکوه شهرستان اردل اقتدار خود را به نمايش گذاشتند.

جمشيدي افزود: اين گردان‌ها عمليات دفاع از کوي و برزن در داخل شهر، عمليات تاخيري، عمليات تک به ارتفاع، عمليات امداد و نجات و مقابله با نا امني را در محل‌هاي مختلف شهر اجرا کردند.

وي بيان کرد: توجيه عمومي نيروهاي گردان بيت‌المقدس، برگزاري دوره‌هاي مختلف نظامي، کمين و ضد کمين، آموزش تيراندازي، اجراي عمليات تيراندازي در ميدان تير و پياده‌روي شبانه همراه با انفجارهاي نمادين از بخش‌هاي اجرايي اين رزمايش بود.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل درباره اهدف برگزاري رزمايش الي‌بيت‌المقدس گفت: هدف ما از برگزاري اين رزمايش نمايش اقتدار، ايجاد و ارتقاء آمادگي رزم گردان‌هاي بيت‌المقدس، دفاع و بنيه رزم و نيرو با بکار گيري ظرفيت‌هاي محلي بومي، ايجاد وحدت و همدلي در سطح شهرستان‌ها است.


انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 24642

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24642/رزمايش-الي-بيت-المقدس-4-اردل-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir