کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ در خطبه‌هاي نماز جمعه:

وهابيت و آل سعود شاخه‌اي از جريان فراماسونري و شيطان‌پرستي است

3 مهر 1394 ساعت 17:44

امام جمعه کوهرنگ، با تسليت ارتحال شهادت‌گونه حجاج بيت‌الله‌الحرام در مناسک حج امسال، وهابيت و آل‌سعود را شاخه‌اي از جريان فراماسونري و شيطان‌پرستي دانست.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر چلگرد در تاريخ 3/7/94،  با تسليت ارتحال شهادت‌گونه حجاج بيت‌الله‌الحرام در مناسک حج امسال، وهابيت و آل‌سعود را شاخه‌اي از جريان فراماسونري و شيطان‌پرستي دانست و افزود: اعتقاد و باور ما بر اين است که همه اين اتفاقات و کشتارهاي بي‌رحمانه نه تنها طبيعي نيست بلکه با کمي تأمل مي‌توان فهميد و پي برد که دست مستقيم وهابيت خبيث و آل‌سعود در کار است و اين بخشودني نيست.

حجت‌الاسلام سيدشهاب‌الدين طباطبايي با تأکيد بر اين که بايد طبق دستور رهبر معظم انقلاب اين مسئله به طور جدي پيگيري شود و دولت عربستان مسؤول جواب‌گويي به اين کشتارهاي مشکوک و غيرعادي است، ابراز داشت: اين که در کشور از سوي رهبر معظم انقلاب سه روز عزاي عمومي اعلام مي‌شود، يک فاجعه است و ما تنها سردمداران بي‌تدبير و بي‌لياقت و شيطان‌پرست وهابيت و آل‌سعود را عامل اين فجايع دردناک در منا مي‌دانيم.

امام جمعه کوهرنگ همچنين با اشاره به هفته دفاع مقدس، با گرامي‌داشت ياد و خاطره شهدا و جانبازان اظهار داشت: به يقين ايران اسلامي همه پيشرفت‌ها و عزت و استقلال خود را مرهون از خودگذشتگي دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وي همچنين با آغاز سال تحصيلي جديد، از گرايش دانش‌آموزان به سمت بي‌ميلي و بي‌رغبتي نسبت به علم‌آموزي انتقاد کرد و گفت: آموزش و پرورش بايد بکوشد ذوق درس خواندن را در وجود دانش‌آموزان احيا کند و آن‌ها را به سمت علم‌آموزي و اخلاق و تربيت و همچنين مسائل ديني سوق دهد و اين مهم‌ترين وظيفه امروز متوليان عرصه تعليم و تربيت است.
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک

 


کد مطلب: 24630

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24630/وهابيت-آل-سعود-شاخه-اي-جريان-فراماسونري-شيطان-پرستي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir