کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با گراميداشت هفته دفاع مقدس:

رزمايش الي بيت المقدس در بن برگزار مي شود

2 مهر 1394 ساعت 10:28

فرمانده سپاه بن از برگزاري رزمايش الي بيت المقدس همزمان با گراميداشت هفته دفاع مقدس با حضور بسيجيان شهرستان بن در کانون گردشگري اين شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: رزمايش الي بيت المقدس همزمان با گراميداشت هفته دفاع مقدس با حضور بسيجيان شهرستان بن در کانون گردشگري بن برگزار مي شود.

وي تصريح کرد: اين رزمايش باحضور گردان هاي بيت المقدس، امام حسين (ع) و کوثر، به‌منظور ساماندهي، آموزش، افزايش بنيه رزمي، ارتباط مستمر با بسيجيان، بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي محلي و ملي و تکميل واحدهاي پشتيباني رزم باحضور بسيجيان برگزار مي‌شود.

فرمانده سپاه بن هدف از برگزاري رزمايش گردان‌هاي بيت المقدس و امام حسين (ع) و کوثر در اين شهرستان را علاوه بر ساماندهي، آموزش ، ارتقاي آمادگي و حفظ انسجام گردان‌هاي رزمي بسيج ، نمايش اقتدار و آمادگي و توانمندي هاي دفاعي و امنيتي بسيج براي دفاع از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و مقابله با هر نوع تهديد دشمنان دانست.

وي افزود: اين رزمايش در دو روز متوالي دوم و سوم مهر ماه و از اولين ساعات صبح با فراخواني و تجمع اقتدار آغاز مي‌شود و تا شب با برگزاري راهپيمايي تاکتيکي شبانه ادامه مي‌يابد

موسوي خاطر نشان کرد: رزمايش در روز جمعه پس از آموزش‌هاي عملي کنترل و عملياتي و کنترل سازماندهي و توجيه فرماندهان گردان و تيپ با اجراي رزمايش به پايان مي‌رسد و نيروهاي بسيجي به خانه‌هاي خود برمي‌گردند.

وي از دستاوردهاي برگزاري رزمايش هاي الي بيت المقدس ، ايجاد يأس و نااميدي دشمنان ، دلگرمي و بالابردن جرأت دوستان در مبارزه بي امان با استکبار جهاني ، افزايش قدرت بازدارندگي و نشان دادن اثرگذاري نيروي مردمي بسيج برشمردند.

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 24603

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24603/رزمايش-الي-بيت-المقدس-بن-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir