کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه استان در گفتگو با بام ايران خبر:

رئيس مجلس و فرمانده سپاه ميهمانان کنگره بزرگ شهداي استان چهارمحال و بختياري هستند

1 مهر 1394 ساعت 8:05

فرمانده سپاه استان گفت: اجلاسيه اين کنگره با حضور رييس مجلس شوراي اسلامي، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و جمعي کثيري از مسوولان کشور و استان و خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران در مصلاي امام خميني(ره) شهرکرد برگزار مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز سردار رضا محمد سليماني صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر گفت: کنگره ملي شهداي استان چهارمحال وبختياري در 15 مهر ماه امسال همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبري به اين استان در شهرکرد برگزار مي شود.

محمد سليماني از دعوت بيش از 1500نفر از مسولان و مردم ديگر استان ها به اين کنگره خبر داد و خاطر نشان کرد: اين برنامه ملي، راس ساعت 8و سي دقيقه صبح با حضور بيش از 12هزار نفر در مصلي امام خميني (ره) شهرکرد برگزار مي شود.

 فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام استان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه از سفر معظم له تا امروز بيش از دوهزار يادواره و گراميداشت شهدا در استان برگزار شده است، اظهار داشت: تمامي فعاليت هاي امسال استان در زمينه بزرگداشت شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تا زمان برگزاري کنگره ملي شهداي استان تحت عنوان به استقبال کنگره ملي شهداء و با رويکرد برگزاري هرچه بهتر اين کنگره برنامه ريزي شده است.


سليماني از برپايي نمايشگاه آثار شهدا در  مصلاي امام خميني(ره) شهرکرد يادکرد و افزود: به مدت شش شب پس از برگزاري اين کنگره ملي، هر شب با حضور سخنرانان و شخصيت هاي برجسته کشوري، برنامه هاي متنوعي اعم از پخش فيلم و سخنراني در مصلاي شهرکرد برگزار مي شود.


سردار سليماني همچنين از ديدار اعضاي ستاد کنگره ملي شهداي استان در روزهاي آتي با مقام معظم رهبري به منظور ارائه گزارشي از فعاليت ها و برنامه هاي اين کنگره خبرداد و گفت: در اين ديدار تومار ميثاق با ولايت که به امضاي مردم ولايتمدار استان رسيده و کوچکترين قرآن دست نويس تهيه شده توسط يکي از هنرمندان خوشنويس استان تقديم مقام معظم رهبري مي شود.

انتهای پیام/1020ج


 
 


کد مطلب: 24586

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24586/رئيس-مجلس-فرمانده-سپاه-ميهمانان-کنگره-بزرگ-شهداي-استان-چهارمحال-بختياري-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir