کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و بیمه ایران

واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری خدمات بیمه‌ای متنوعی دریافت می‌کنند

30 شهريور 1394 ساعت 11:51

مدیرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري گفت: بزودي با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و بیمه ایران ، واحدهاي صنعتي استان مي‌توانند ضمن دريافت خدمات بيمه‌اي متنوع، شاهد کاهش نرخ حق بیمه خود در حوزه‌هاي گوناگون در جهت كاهش هزينه‌هاي خود باشند.



به گزارش جهانبین نیوز در راستاي اقدامات شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري در رفع مشكلات صنعت استان، در نشستي با حضور مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي و مديرعامل بيمه ايران اين استان روش مناسب جهت اجرايي كردن طرح بسته حمايتي بيمه از واحدهاي صنعتي استان بررسي و راهكارهاي مطلوب آن مشخص گرديد.

در ادامه این برنامه رضا گنجی مدیرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري در اظهار کرد: اين شركت با همكاري بيمه ايران با طراحی بسته‌های بیمه‌ای ويژه واحدهاي صنعتي، بدنبال ایجاد امنیت و آرامش خاطر واحدهاي صنعتي استان است.

وی افزود: بزودي با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این دو مجموعه، واحدهاي صنعتي استان مي‌توانند ضمن دريافت خدمات بيمه‌اي متنوع شاهد کاهش نرخ حق بیمه خود در حوزه‌هاي گوناگون در جهت كاهش هزينه‌هاي خود باشند.

رئيس هيات مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري با بیان اینکه درصدد هستیم واحدهاي صنعتي استان را از تکنولوژی‌های روز درصنعت بیمه بهرمند سازيم ادامه داد: براي‌ نخستین اولویت، در سال ۹۴ توسعه خدمات بيمه‌اي مبتنی برIT و عرضه بیمه‌نامه‌های الکترونیکی به واحدهاي صنعتي در دستور كار قرار گرفته تا با اين اقدام به رونق خدمات اقتصادی واحدهاي صنعتي استان کمک كنيم.

در ادامه این نشست اقدام صابری سیسختی مديرعامل شركت بيمه ايران چهارمحال و بختياري درباره مبادله تفاهم‌نامه با شهرک‌های صنعتی این استان بیان داشت: هدف اصلی ما از تبادل این تفاهم‌نامه ایجاد امنیت و آرامش خاطر در واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك‌هاي صنعتي استان است و ما درکنار شركت شهرك‌هاي صنعتي استان حمایت‌های لازم را ازSMEها به عمل خواهیم آورد و به طور حتم با ارائه بسته‌های بیمه‌ای مناسب دغدغه خاطر صنعتگران استان را مرتفع خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ کارگاه‌های فعال در شهرک‌های صنعتی استان همه روزه درمعرض آسیب و خطر هستند که با بیمه شدن آن‌ها می‌توانیم ضریب ریسک خسارت درواحدهای این سازمان را کاهش داده وامنیت و اطمینان بیشتری به کارکنان ارائه کنیم.

این مسئول با بیان اینکه درسال‌های اخیر صنایع کوچک لطمات شدیدی دیده‌اند موقعیت خوبی ندارند تاکید کرد: اکثر این واحدها هم‌اکنون دچار كنتاكت با پرونده‌هاي خسارات بيمه‌اي خود هستند كه این امر موجب افت این واحدها وتعطیلی بسیاری از آن‌ها شده است.

مديرعامل شركت بيمه ايران استان در مورد آتش‌سوزی در شهرک‌های صنعتی استان گفت: طبق گزارش‌های دریافتی درهرآتش‌سوزی بین سه تا چهار میلیارد تومان خسارت به واحدهای فعال خسارت وارد شده و بعضا به تعطیلی آن‌ها انجامیده است که درصورت مدیریت ریسک، خدمات ایمنی و داشتن بیمه‌نامه به طور حتم از تعطیلی این واحدها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

این مسئول با اشاره به اینکه درسال گذشته به همت شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختیاری برای ادامه فعالیت‌های اقتصادی خرد درشهرک‌های صنعتی استان ضریب ایمنی در این شهرک‌ها افزایش يافته خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم به کارکنان داده شده است اما این کافی نیست و برای افزایش اطمینان وامنیت‌خاطر کارکنان قرارداد بیمه‌ای چراغي است به سوي آينده‌اي مطلوب‌تر.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 24551

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24551/واحدهای-صنعتی-چهارمحال-بختیاری-خدمات-بیمه-ای-متنوعی-دریافت-می-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir