کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس طرح و برنامه‌های درسی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد

اخذ دو عنوان کد بین‌المللی آموزش در حوزه‌های صنعت و خدمات

29 شهريور 1394 ساعت 9:42

کارشناس طرح و برنامه‌های درسی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ هزار و ۲۵۰ عنوان استاندارد شغل و شایستگی در حوزه‌های مختلف صنعت، فرهنگ و هنر، خدمات و کشاورزی بر روی پایگاه اینترنتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بارگذاری شده است.


مرتضی محمدیان دهکردی کارشناس طرح و برنامه‌های درسی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز از اخذ دو عنوان کد بین‌المللی آموزش در حوزه‌های صنعت و خدمات توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای این استان خبر داد.

وی افزود: با توجه به روند روبه رشد تکنولوژی در عرصه‌های مختلف علمی و عملی دفتر طرح و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اهتمام ویژه‌ای به ویرایش و نگارش استانداردهای جدید و به‌روز نموده است که در راستای این هدف در حوزه فرهنگ و هنر شاخه صنایع دستی بافت با عنوان استاندارد "سازنده تولیدات نمدی دست دوز" بمدت آموزش ۱۸۶ ساعت و در حوزه صنعت شاخه صنایع چرم، پوست و خز عنوان استاندارد "دوزنده زیراندازهای چرمی" به‌مدت ۸۰ ساعت آموزش، موفق به دریافت کد بین‌المللی آموزش شد.

محمدیان ادامه داد: در حوزه‌های مختلف نیز استانداردهایی توسط مربیان (رسمی، حق‌التدریس و آموزشگاه‌های آزاد) این استان نگارش و تدوین گردیده که جهت اعلام نظر و دریافت کد بین‌المللی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ارسال شده است.

این مسئول در پایان خاطر نشان ساخت: ۶ هزار و ۲۵۰ عنوان استاندارد شغل و شایستگی در حوزه‌های مختلف صنعت، فرهنگ و هنر، خدمات و کشاورزی بر روی پایگاه اینترنتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بارگذاری شده است که علاقمندان جهت کسب اطلاع و آگاهی از آخرین استانداردهای موجود می‌توانند به پایگاه اینترنتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی www.irantvto.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 24532

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24532/اخذ-دو-عنوان-کد-بین-المللی-آموزش-حوزه-های-صنعت-خدمات

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir