کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رييس بنياد نخبگان چهار محال و بختياري:

3 هزار و 244 دانش آموز ناحيه يك و بخش لاران جامعه هدف طرح شهاب

28 شهريور 1394 ساعت 13:45

رييس بنياد نخبگان چهار محال و بختياري از اجراي طرح شهاب در سال جاري در پايه چهارم و پنجم ناحيه 1 و پايه چهارم بخش لاران خبر داد


رييس بنياد نخبگان چهار محال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز از اجراي طرح شهاب در سال جاري در پايه چهارم و پنجم ناحيه ۱ و پايه چهارم بخش لاران خبر داد وگفت اين روند در راستاي شناسايي و حمايت آموزشي، تربيتي و معنوي دانش آموزان داراي استعداد برتر در سطح اين مدارس مي باشد.

بنياديان با اشاره به جلسه با مديركل و مسئولين آموزش و پرورش استان گفت: بر اساس شيوه نامه، طرح شهاب در يك منطقه از هر استان به صورت آزمايشي اجراء مي شودكه با اجراي موفقيت آميز مر حله اول اين طرح در سال جاري ۳ هزار و ۲۴۴ دانش آموز پايه چهارم و پنجم ابتداي ناحيه ۱ و پايه چهارم بخش لاران در ۸۰ مدرسه ابتداي اجراء خواهد شد.

وی اظهار كرد: هدايت استعدادهاي برتر از سنين دبستان لازم و ضروري مي باشد و مي بایست پس از شناسايي، برنامه ريزي صحيح و مناسبي براي آينده پيش روي افراد داراي استعداد برتر داشته باشيم.

مدير كل آموزش و پرورش استان با تاكيد بر شناسايي مشكلات و نواقص اجراي اين طرح در سال گذشته عنوان كرد: براي داشتن نتيجه اي مطلوب بهتر است جهت آشنايي و بالا بردن سطح اطلاعات مجريان اين طرح از تجربيات كار شناسان و مشاوران برجسته كشور با برگزاري كلاسهاي آموزشي بهره بگيريم .


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 24523

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24523/3-هزار-244-دانش-آموز-ناحيه-يك-بخش-لاران-جامعه-هدف-طرح-شهاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir