کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه بروجن خبر داد/

72 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بروجن برگزار مي شود

25 شهريور 1394 ساعت 11:05

فرمانده سپاه بروجن از برگزاري بيش از 72 برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در اين شهرستان خبرداد.


به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني به خبرنگار کلار، گفت: هفته دفاع مقدس بيانگر عظمت انقلاب اسلامي و ‏فرصتي مناسب براي تجديد ‏بيعت با آرمان هاي نظام، امام و شهداي ‏انقلاب است. ‏

کيهاني در ادامه به تشريح برنامه هاي هفته دفاع مقدس در بروجن پرداخت و گفت: رژه نيروهاي مسلح در ۳۱ شهريور، صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي، عطر افشاني و گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاري مجمع بسيج، ويزيت رايگان بسيجيان و رزمايش گردانهاي بيت المقدس ازجمله برنامه هاي مهم هفته دفاع در اين شهرستان است.

کيهاني اضافه کرد: همايش پياده روي خانوادگي، برگزاري مسابقات ورزشي، شب شعر و خاطره، نشست هاي بصيرتي، نهضت روشنگري با موضوع اقتصاد مقاومتي، برپايي نمايشگاه دفاع مقدس و ديدار با خانواده معظم شهدا از ديگر برنامه هاي هفته دفاع در بروجن است.

فرمانده سپاه بروجن بيان کرد: گراميداشت دفاع مقدس پاسداشت گوشه‌اي از رشادت‌ها، ايثارگري‌ها، فداکاري‌ها و شهادت طلبي عزيزاني است که به خاطر دين، ميهن و مردم اين مرز و بوم از همه چيز خود گذشتند و در راه اعتلاي ايران اسلامي ذره‌اي عقب‌نشيني نکردند.

وي با اشاره به جانفشاني رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، افزود: جانفشاني و از خودگذشتگي ملت ايران در اين دوران پرافتخار همچون نگيني تا هميشه در تاريخ حماسه، ايثار و پايداري اين ملت مي‌درخشد.


انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/


کد مطلب: 24480

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24480/72-عنوان-برنامه-مناسبت-هفته-دفاع-مقدس-بروجن-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir