کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بيانيه مجمع بسيجيان شهرستان بن

24 شهريور 1394 ساعت 10:47

در بيانيه مجمع بسيجيان شهرستان بن ضمن اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري"بسيج کليد طلايي حل مشکلات آينده است" آمده است: ما اعضاء مجمع بسيج شهرستان اعلام مي داريم که تا پاي جان پاي فرامين و دستورات امام خامنه اي (مدظله العالي) در کليه ابعاد ايستاده ايم و از همه دست اندرکاران و مسئولين شهرستان مي خواهيم که بصورت عملي در صحنه حضور داشته باشند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، در مجمع بسيجيان شهرستان بن بيانيه اي توسط سرهنگ دوم پاسدار سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه اين شهرستان به عنوان نائب رئيس اين مجمع، قرائت گرديد که به شرح زير است:
بسمه تعالي

بسيج کليد طلايي حل مشکلات آينده است.
امام خامنه اي (مدظله العالي)


درود و سلام بر انبياء الهي به ويژه پيامبر بزرگ اسلام خاتم رسولان و اهل بيت آن حضرت، سلام خاصه به قطب عالم امکان حضرت بقية الله الاعظم ارواحنا فداه، درود و رحمت الهي بر علماي بزرگ اسلام به ويژه معمار بزرگ انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره)، درود و سلام الهي بر رهبر عظيم الشأن انقلاب حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)، سلام خدا بر شهيدان راه حق به ويژه سرداران و ۴۰۰ شهيد والامقام شهرستان بن...

بسيج کليد طلايي حل مشکلات آينده است. امام خامنه اي (مدظله العالي)
ما مجموعه بسيج شهرستان بن که خود را از انصار و ياوران نائب امام زمان (عج) مي دانيم و بر اين باور هستيم که التزام عملي نسبت به دستورات و منويات امام خامنه اي (مدظله العالي) بايد سرلوحه کار همه قرار دهيم و معتقديم که عدول از دستورات صريح معظم له در ابعاد مختلف از جمله امر به معروف و نهي از منکر، اقتصاد مقاومتي و اتحاد و يک دست شدن جامعه آسيبي جدي و جبران ناپذير به کشور وارد خواهد کرد.

امروز ما بسيجيان شهرستان بن با امام خويشتن تجديد پيمان مي کنيم و لذا ما بسيجيان شهرستان بن که وارثان خون ۴۰۰ شهيد بزگوار دوران دفاع مقدس هستيم ضمن عرض تشکر از تلاش هاي تمامي مسئولان محترم شهرستان، مصرانه از مسئولين امر مي خواهيم که طبق موازين شرع و احکام الهي و قانون و با توجه به فرامين و دغدغه هاي مقام عظماي ولايت، به مطالبات ما رسيدگي نمايند:

۱: مسئولين محترم ادارات و نهادهاي شهرستان تمام سعي و تلاش خود را در جهت تحقق فرامين امام خامنه اي عزيز داشته باشند و موضوع اقتصاد مقاومتي را به معناي واقعي در دستور کار اجرايي خود قرار دهند.

۲:شهرستان بن با داشتن حدود ۴۰۰ شهيد بزرگوار دفاع مقدس که الگوي ايثار است لياقت و شايستگي خدمت را دارد لذا بر خود لازم مي دانيم که تمامي مسئولين و دست اندرکاران شهرستان را به پيگيري مشکلات تا پاي جان پاي فرامين و دستورات امام خامنه اي (مدظله العالي) در کليه ابعاد ايستاده ايم و از همه دست اندرکاران و مسئولين شهرستان مي خواهيم که بصورت عملي در صحنه حضور داشته باشند و اين اقدام عمل به گونه اي باشد که مردم طعم خدمت را به راحتي لمس نمايند.

آب و برداشت از حوزه آبريز زاينده رود حمايت نموده تا مسئولين محترم تمام تلاش خود را در جهت حل اين مشکل داشته باشند.

۳: از تمامي ادارات، نهادها مي خواهيم که تمام تلاش خود را جهت گسترش فرهنگ امر به معروف و نهي از منکر داشته باشند و سعي نمايند حتي الامکان موضوع امر به معروف و نهي از منکر را با تشکيل شوراهاي امر به معروف و نهي از منکر در سطح ادارات خود نهادينه نمايند.

۴: ما اعضاي مجمع ضمن تشکر از امام جمعه محترم و مديران محترم کميته امداد و آموزش و پرورش و خيرينشهرستاندر جهت کمک به محروميت زدايي و حمايت از عرصه هاي اردوهاي جهادي تقاضا داريم که ساير مسئولين محترم شهرستان هم با حضور جهادي خود مجموعه بسيج را در اين امرخدا پسندانه ياري نمايند.

۵: ما اعضاي مجمع شهرستان از مسئولين کليه ادارات در خواست داريم تا تمام سعي و تلاش خود را در راستاي ساماندهي و تکميل سازه و يادمان شهداي گمنام شهرستان بن به کار بسته و هرچه سريعتر اين يادمان را تکميل نمايند.

۶: با توجه به نزديک شدن به ايام هفته دفاع مقدس و برگزاري اولين يادواره ۴۰۰ شهيد عزيز شهرستان بن ضمن گرامي داشت ياد و خاطره اين شهداء عظيم الشأن از مسئولين کميته هاي ستاد يادوراه شهداي شهرستان خواهشمنديم که نسبت به حمايت مادي و معنوي خود از تيم اجرايي يادوراه اقدام نمايند.

۷: ما اعضاء مجمع بسيج شهرستان اعلام مي داريم که تا پاي جان پاي فرامين و دستورات امام خامنه اي (مدظله العالي) در کليه ابعاد ايستاده ايم و از همه دست اندرکاران و مسئولين شهرستان مي خواهيم که بصورت عملي در صحنه حضور داشته باشند و اين اقدام عمل به گونه اي باشد که مردم طعم خدمت را به راحتي لمس نمايند.
والسلام عليکم ورحمة الله و برکاته

انتهای پیام1026ج /520ز


کد مطلب: 24459

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24459/بيانيه-مجمع-بسيجيان-شهرستان-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir