کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان:

پیوستن واحدهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري به سيستم نظام GNAF

23 شهريور 1394 ساعت 9:35

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان گفت: خدماتی که از طریق GNAF به واحد هاي صنعتي ارائه می‌‌شود می‌تواند امکان دسترسی آسان و شفاف اطلاعات مکانی ،توليدي و . . توليد كنندگان و مصرف كنندگان را به سهولت فراهم کند.


به گزارش جهانبین نیوز در نشستي ميان مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي و مديركل پست استان چهارمحال و بختياري راهها و نيز چالش هاي موجود بر سر اتصال واحدهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري به سيستم نظام GNAFكشور بررسي گرديد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري در حاشيه اين نشست گفت: با توجه به زيرساخت هاي موجود جهت پیاده‎سازی سامانه یکپارچه نشانی واحدهاي صنعتي بر مبنای نظام GNAF با محوریت کدپستی ۱۰ رقمی در کل کشور در تلاش هستيم هر چه سريعتر اين سيستم را براي واحد هاي صنعتي استان اجرا نماييم.

رضا گنجي پیاده‌سازی سامانه نشانی یکپارچه پستی را در راستای مقدمات اجرایی شدن دولت الکترونیک در استان‌های کشور عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای این پروژه، بزودي تفاهم‌نامه همکاری با اداره كل پست استان منعقد می‌شود تا به هنگام‌سازی و به روزرسانی بانک اطلاعات پستی واحد هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري اجرایی شود.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي استان اظهار كرد: خدماتی که از طریق GNAF به واحد هاي صنعتي ارائه می‌‌شود می‌تواند امکان دسترسی آسان و شفاف اطلاعات مکانی ،توليدي و . . توليد كنندگان و مصرف كنندگان را به سهولت فراهم کند.

مديركل پست استان چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست با اشاره به برنامه‌های مدنظر برای توسعه دولت الکترونیک در کشور از ایجاد سرویس تبادل ارتباطات بین واحد هاي صنعتي برای ارائه کد پارسل (جغرافیایی) بر اساس نشانی کد پستی خبر داد و گفت: در این طرح استعلام آنلاین نشانی پستی و به روزرسانی بانک اطلاعات کدپستی بر اساس طبقه‌بندی بین‌المللی ISIC براي واحد هاي صنعتي اين استان به اجرا درمی‌آید.

حسين عنايتي با بیان اینکه پس از این مرحله کارگروهی متشکل از نمایندگان شركت شهركها صنعتي استان و اداره كل پست استانا در راستای تسریع پروژه GNAF تشکیل می‌شود، گفت: وزارت ارتباطات موظف به بهنگام‌سازی نشانی پستی تمامی اماکن کشور بويژه واحدهاي صنعتي بر اساس ضوابط نظام کدپستی و مشخصات نشانی‌دهی بر مبنای اطلاعات مکان‌محور (GNAF) است.

وي هماهنگی میان تمامی واحدهای صنعتي استان را برای یکپارچگی اطلاعات مکان‌محور الزامی دانست و گفت: این طرح می‌تواند زیرساخت‌های دولت الکترونیک را گسترش و ارائه خدمات دولتی را براي واحدهاي صنعتي تسهیل بخشد.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 24434

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24434/پیوستن-واحدهاي-صنعتي-استان-چهارمحال-بختياري-سيستم-نظام-gnaf

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir