کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره تبليغات اسلامي کوهرنگ خبر داد

بررسي مشکلات فرهنگي کوهرنگ با حضور معاون پشتيباني و توسعه سازمان تبليغات اسلامي کشور

22 شهريور 1394 ساعت 11:45

رئيس تبليغات اسلامي کوهرنگ گفت: مشکلات فرهنگي کوهرنگ با حضور معاون پشتيباني و توسعه سازمان تبليغات اسلامي کشور در اين شهرستان بررسي شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، رئيس اداره تبليغات اسلامي کوهرنگ با بيان اين خبر گفت: عليرضا هوشيار معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني سازمان تبليغات اسلامي کشور با حضور در اين شهرستان ضمن بازديد از اردوگاه فرهنگي تبليغات اسلامي در روستاي تفريحي و گردشگري ديمه، به بررسي مشکلات مالي و فرهنگي تبليغات اسلامي اين شهرستان پرداخت.
 
حجت‌الاسلام علي نصيري در اين بازديد با ارائه گزارشي از آمار جمعيت شهرستان، هيئات مذهبي و مداحان، مشکلات و دسترسي نداشتن بعضي روستاهاي صعب‌العبور در فصل زمستان و همچنين دور بودن بخش‌هاي بازفت و صمصامي از مرکز شهرستان، خواستار حمايت هاي مالي اين سازمان شد.
 
در ادامه هوشيار معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني سازمان تبليغات اسلامي قول داد  تا ضمن بررسي مشکلات فرهنگي و مالي اين شهرستان وسيله نقليه مناسبي با توجه به مشکلات و بارش برف زياد به اين شهرستان بدهد.
 
گفتني است، در اين نشست و بازديد،حجت‌الاسلام  نوري‌زاده معاون مجلس و امور استان هاي سازمان تبليغات اسلامي،حجت‌الاسلام اروجي مدير کل تبليغات اسلامي، رستگار معاونت اداري و مالي،لايق معاونت امور پشتيباني، رياحي حراست اداره کل تبليغات اسلامي و جمعي ديگر از کارمندان تبليغات اسلامي حضور داشتند.
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک

 


کد مطلب: 24427

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24427/بررسي-مشکلات-فرهنگي-کوهرنگ-حضور-معاون-پشتيباني-توسعه-سازمان-تبليغات-اسلامي-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir