کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با کنگره شهدای استان:

برپایی بيمارستان صحرايی در منطقه ديناران شهرستان اردل

21 شهريور 1394 ساعت 10:38

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری از برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه دیناران اردل به مناسبت برگزاری کنگره ملی سرداران و 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ سرهنگ دوم پاسدار مهراب شفیعی با اعلام این خبرع گفت:در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری، بيمارستان صحرايی در روزهای ۲۲ تا ۲۴ شهريور ماه ۹۴ در روستای قرآب منطقه ديناران شهرستان اردل برپا می شود.

شفیعی، افزود: این بیمارستان صحرایی با همکاری شبکه دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردل با هدف ارائه خدمت به بیماران نیازمند در منطقه دیناران و همچنین ترویج روحیه گذشت، ایثار و شهادت در بین مردم و پزشکان و پیراپزشکان، و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و ۲۴۰۰ شهید گرانقدر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی، با تأکید بر لزوم آمادگی نيروهای بهداشتی و درمانی در تمام شرايط برای مديريت حوادث غير مترقبه اظهار داشت: امسال در برپایی بیمارستان های صحرایی از سازه های سبک و قابل حمل در مناطق صعب العبور استفاده می کنیم تا بهره وری بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در روستای قلعه مدرسه از توابع بخش منج شهرستان لردگان، از تاریخ دوم شهریور تا پنجم شهریور با ۵درمانگاه تخصصی و ۳درمانگاه عمومی، از همکاری همه دستگاهها بويژه بسيج و سپاه استان، هلال احمر ، آموزش و پرورش، نيروي انتظامی و اداره آب و برق در راستای پشتیبانی و حمایت از این خدمات ارزشمند و همچنین همراهی و همکاری اهالی و استقبال آنها تقدیر کرد.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 24402

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24402/برپایی-بيمارستان-صحرايی-منطقه-ديناران-شهرستان-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir