کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری:

ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری در چهارمحال و بختیاری زمینه‌ساز اشتغال است

21 شهريور 1394 ساعت 9:54

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: وجود زیرساخت‌های متعدد در حوزه گردشگری در استان می‌تواند بخشی از نیاز اشتغال جوانان استان را تامین کند و از این رو باید در این زمینه کار شود.


به گزارش جهانبین نیوز اختتامیه اولین دوره آموزشی برنامه‌ریز جشن‌ها و تشریفات جهت مدیران هتل و فعالین صنعت گردشگری با حضور محمود تقی‌پور مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای، طهماسبی بخشدار بخش بلداجی و رزازی رئیس بهزیستی شهرستان بروجن در منطقه گردشگری اورگان برگزار گردید.

این دوره که برای اولین بار در استان و با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و اداره کل بهزیستی با هدف تربیت نیروی متخصص در حوزه گردشگری به مدت ۱۲۰ ساعت بر گزار شد مورد استقبال فعالان حوزه گردشگری در منطقه آورگان قرار گرفت.

در این برنامه محمود تقی‌پور مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای ضمن بیان برنامه‌های این اداره کل در راستای توسعه صنعت گردشگری در استان اظهار کرد: وجود زیرساخت‌های متعدد در حوزه گردشگری در استان می‌تواند بخشی از نیاز اشتغال جوانان استان را تامین کند.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته بین ادارات کل وآموزش فنی و حرفه‌ای، میراث فرهنگی و گردشگری از برگزاری دوره‌های مهارتی در حوزه توریسم در سراسر استان خبر داد و افزود: این اداره کل آمادگی دارد در قالب اعلام نیاز کلیه ارگان‎ها و موسسات دولتی و خصوصی، دوره‌های مورد نیاز کارکنان یا جامعه هدف آنان را طبق استانداردهای روز دنیا اجرا نماید.

وی در ادامه با اشاره به اجرای گسترده طرح توانمندسازی مهارتی روستائیان و مناطق محروم در استان، ادامه داد: در قالب این طرح می‌توان اشتغال را در این مناطق توسعه داد و از پتانسیل‌های منطقه‌ای نهایت بهره را برد.

طهماسبی بخشدار بلداجی نیز ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این دوره، آمادگی خود را در جهت تعامل با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای در برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز صنعت گردشگری منطقه اعلام نموده و همکاری سایر دستگاه‌ها در راستای توسعه توریسم در استان را خواستار شد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم جشنواره آشپزی با شرکت ۲۵ نفر از کارآموزان با مضمون پخت، سرو و پذیرایی از میهمانان برگزار گردید.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 24397

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24397/ایجاد-زیرساخت-ها-حوزه-گردشگری-چهارمحال-بختیاری-زمینه-ساز-اشتغال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir