کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول کارآفريني موسسه پويادستان جوان بن:

يکلاس‌هاي تابلو فرش با برگزاري آزمون فن و حرفه‌اي خاتمه يافت

18 شهريور 1394 ساعت 10:02

مسئول کارآفريني موسسه پويادستان جوان گفت: به منظور استفاده بهينه از ايام تابستان و خود اشتغال‌زايي؛ دوره کلاس‌هاي تابلوفرش برگزار و با ارائه مدرک فني و حرفه‌اي خاتمه يافت.


به گزارش جهانبین نیوز اسماعيل سليمي مسئول معاونت کار آفريني موسسه پويادستان جوان در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر اظهار کرد: واحد کارآفريني موسسه در راستاي پويا کردن و توانمند ساختن جوانان شهر بن سعي دارد با برپايي کلاس‌هاي متنوع و کارآمد نقش سازنده‌اي در فعال نمودن چرخه‌هاي اقتصادي کشور داشته باشد.

وي تصريح کرد: مشاغل خانگي و پربازده مي‌تواند اقتصاد کشور را پويا نموده و در توانمندسازي افراد جامعه نقش بسزايي داشته باشد.

سليمي خاطر نشان کرد: بانوان در شهرستان بن نه تنها در کارهاي منزل بلکه در امور کشاورزي هم پاي همسران خود فعاليت نموده و در بسياري از عرصه‌ها حضور دارند.

وي افزود: ايجاد فرصت‌هاي شغلي مناسب به ويژه براي بانوان که مانع ايفاي نقش اصلي آنان نشود بسيار ضروري است و مي‌توانيم با فراهم آوردن اين نوع مشاغل به استقلال آنان نيز کمک کنيم.

مسئول کارآفريني موسسه پويادستان جوان از برگزاري کلاس‌هاي تابلوفرش در ايام تابستان خبر داد و ادامه داد: اين دوره کلاس‌ها با حضور ۱۲ نفر از بانوان شکل گرفت و با برگزاري آزمون و ارائه مدرک فني و حرفه‌اي خاتمه يافت.

سليمي از تعامل با ميراث فرهنگي ياد کرد و افزود: مصوب شده با ارائه طرح از سوي ميراث فرهنگي آثار بانوان خريداري شده و بانوان بتوانند از اين حرفه براي خود منبع اقتصادي بدست آورند.

وي يادوآر شد: با برپايي اين دوره از کلاس‌ها متقاضيان گليم بافي نيز افزايش يافته و اين دوره از کلاس‌ها نيز در فصل پاييز برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 24367

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24367/يکلاس-هاي-تابلو-فرش-برگزاري-آزمون-فن-حرفه-اي-خاتمه-يافت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir