۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۲۴۳۵۶
رويايي که بالاخره به واقعيت پيوست

پس از ساليان سال چشم انتظاري دانشگاه پرديس کوهرنگ آماده پذيرش دانشجو مي باشد

سرانجام پس از مدت ها دانشگاه پرديس کوهرنگ راه اندازي شد.
پس از ساليان سال چشم انتظاري دانشگاه پرديس کوهرنگ آماده پذيرش دانشجو مي باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، شهرستان کوهرنگ با جمعيتي بالغ بر80 هزار نفر شهري روستايي و عشايري تنها شهرستان کشور، که فاقد دانشگاه بود.

عده اي زيادي از جوانان اين شهرستان اعم از پسر و دختر و همچنين مردان و زنان بخاطر نبود دانشگاه از اين شهرستان کوچ مي کردند و در شهرهاي ديگري سکونت مي کردند.

ديگر جوينده گان علم هم به خاطر فقر و نداشتن بنيه مالي متاسفانه استعدادهاي آنان سوخته مي شد.

نبود مکاني براي درس خواندن (چرا که اغلب در دانشگاههاي آزاد تحصيل مي کردند) جواناني را که براي تحصيل به شهرهاي ديگر مهاجرت مي کردند را در اين شهرها آواره مي کرد.

تا اينکه پس از رايزنيهاي زياد مرتضي زمانپور، فرماندار شهرستان کوهرنگ و عده اي ديگري از مسئولين توانست يک واحد از دانشگاه آزاد شهرکرد را براي شهرستان کوهرنگ فراهم کند جا دارد در همين ياداشت تشکر ويژه اي از فرماندار خستگي ناپذير کوهرنگ بنماييم.

مهراب ميرقائد نماينده دانشگاه آزاد شهرکرد در دانشگاه آزاد کوهرنگ گفت: هم اکنون در حال پذيرش دانشجو هستيم و کلاس ها از اوايل مهرماه آغاز خواهند شد.

ميرقائد افزود: در حال حاضر رشته هاي برق قدرت، کامپيوتر، آموزش و پرورش ابتدايي و الهيات و معارف اسلامي آماده پذيرش دانشجو مي باشد.

وي بيان داشت: داوطلبان مي توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بيشتر به پايگاه اينترنتي مرکز آزمون به نشاني  www.azmoon.org مراجعه نموده و يا با شماره 09138365974 تماس حاصل نمايند.
گزارش از همت بدري فرد

انتهاي پيام1020ج /610ک


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۲:۳۰

29 Dec 2019