کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نقش مهم و ارزنده زنان در تربیت نسل انقلابی و مؤمن

خبرگزاری بسیج , 17 شهريور 1394 ساعت 9:53

استاد دانشگاه تهران در افتتاحیه کارگاه آموزشی مادرانه و دخترانه بسیج شهرستان بروجن، از نقش زنان در تربیت نسل انقلابی و مؤمن را بسیار ارزنده و مهم ارزیابی کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر سعید عزیزی، در این کارگاه آموزشی که به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها در سالن فرهنگی شهدای بروجن برگزار شده بود، به تبیین نکاتی پیرامون خصوصیات اخلاقی مادران و تربیت نسل آینده پرداخت.

کارشناس فرهنگی و مشاوره ، اظهار داشت: معمولاً خانمها نسبت به آقایان از نظر مذهبی و اعتقادی بالاتر می باشند. و این مسئله در تربیت نسل آینده می تواند تاثیرات به سزایی داشته باشد.

دکتر عزیزی، افزود: لطافت روحی خانم ها از دیگر ویژگی های این قشر از جامعه است که نقش بسزایی در تربیت فرزندان ایفا می کند.

وی، از آسیب های فراروی قشر بانوان سخن گفت و تصریح کرد: دنباله روی از خرافات می تواند آسیب های فراوانی برای بانوان که مادران جامعه هستند به دنبال داشته باشد.

استاد دانشگاه تهران، خرافه گرایی را عاملی مهم برای انحراف جامعه دانست و گفت:‌ خرافه گرایی می تواند بانوان و فرزندان را از تربیت صحیح دور کند.

وی، در ادامه به نقش ارزنده و بسیار مهم زنان در تربیت نسل انقلابی و مؤمن اشاره کرد و افزود: توسل به سیره ائمه معصومین علیهم السلام و پیروی از احکام دینی و سنت های اصیل ایرانی اسلامی و زندگی بر اساس سبک اسلامی می تواند بهترین راهکار برای تربیت فرزندان انقلابی و مؤمن باشد.

گفتنی است: کارگاه آموزشی مادرانه و دخترانه، در سطح پایگاههای مقاومت سطح شهرستان براساس زمانبندی مشخص برگزار می گردد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 24340

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24340/نقش-مهم-ارزنده-زنان-تربیت-نسل-انقلابی-مؤمن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir