کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وصيت نامه شهيد حسين عزيزي بروجني/

هدفم نابودي شيطان بزرگ و شيطانچه‏ هاي كوچك است/ تن به استعمار داده ايد اگر قلدرهاي منطقه را نابود نکنيد

15 شهريور 1394 ساعت 13:02

اين وظيفه‏ ي من و شما ملت مسلمان است كه حرف امام (ره) را بشنويد و مطمئن باشيد كه اگر با اين قلدرهاي منطقه نجنگيد و آن‏ها را نابود نكنيد تن به استعمار داده ‏ايد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، در وصيت‌نامه شهيد پاسدار حسين عزيزي آمده است:
"من طلبني وجدني و من وجدني عرفني و من عرفني احبني و من احبني عشقني و من عشقني عشقته و من عشقته قتله و من قتله فعلي دينه و من علي دينه فانا ديته".

آن كس كه مرا طلب كند، مي‏يابد و آن كس كه مرا يافت، مي‏شناسد و آن كس كه مرا شناخت، دوستم مي‏دارد و آن كس كه دوستم داشت، به من عشق مي‏ورزد و آن كس كه به من عشق ورزيد، من نيز به او عشق مي‏ورزم و آن كس كه به او عشق ورزيدم، مي‏كشم او را و آن كس را كه من بكشم، خونبهايش بر من واجب است و آن كس كه خون‏بهايش بر من واجب است پس من خودم خونبهايش هستم.

آن كس كه تو را شناخت جان را چه كند
فرزند و عيال و خانمان را چه كند؟
ديوانه كني هر دو جهانش بخشي؟
ديوانه تو هر دو جهان را چه كند؟

با سلام به رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران و آن پير جماران و با سلام خدمت امام زمان، مهدي موعود (عج) و با سلام خدمت امت حزب اللَّه سخنان ناقابل خودم را به شما امت حزب اللَّه تقديم مي‏دارم: من عاشق كسي هستم كه براي وصال به معشوقم در راه رسيدن به او بايد خونم را اهدا كنم و او خونبهاي من است و اميدوارم كه او مرا به درگاهش راه دهد.

من فرزند كوچك انقلاب هستم فرزندي كه از بطن جامعه اسلامي جوشيده‏ ام و به عنوان يك مسلمان مي‏روم تا اسلام زنده بماند خونم را مي‏دهم تا نواميس اسلام و نواميس ملت حفظ شود، نواميسي كه همه چيز اين ملت است من با آگاهي كامل نسبت به اسلام ايران به رهبري زعيم عاليقدر امام خميني قدم به اين راه مي‌گذارم كه با خون شهيدان از صدر اسلام تاكنون رنگين گشته است و اين راه انبياء و اولياي خداست كه قدم در آن گذاشته‏ ام و هدفم نابودي شيطان بزرگ و شيطانچه‏ هاي كوچك است شيطاني كه يك عمر حق ما ملت پا برهنه را به يغما برده و با ايادي ظالمش خورده است.

اين شيطان يعني آمريكاي جهانخوار و شيطانك‏ هاي او اسرائيل غاصب، عربستان و... و اين گفته‏ ي امام است كه فرمود اين‏ها بايد از بين بروند و اين وظيفه‏ ي من و شما ملت مسلمان است كه حرف او را بشنويد و مطمئن باشيد كه اگر با اين قلدرهاي منطقه نجنگيد و آن‏ها را نابود نكنيد:
۱ـ خون تمام شهيدان از صدر اسلام تاكنون را زير پا گذاشته‏ايد.
۲ـ حرف ولايت را زير پا گذاشته ‏ايد.
۳ـ اسلام را به ذلّت كشانده‏ ايد.
۴ـ تن به استعمار داده ‏ايد.
۵ـ خدا را ياري نكرده‏ايد و.... و هدف دوم خودم ياري به اسلام است و ياري امام امت است و سوم لبيك گفتن به نداي هَلْ مِنْ ناصِرٍ يَنْصُرَني حسين زمان است.

شهيدان، لبيك گويان نداي حسين زمان هستند و هدف چهارم كه نداي اسلام به تمام جهانيان برسد و برافراشتن پرچم پر افتخار اسلام است در تمام بلندي‏هاي جهان و رساندن نداي محرومان ايران به گوش تمام مستضعفان دنيا است و كلامي هم به امام امت دارم و از شما امام عاليقدر عذرخواهي مي‏كنم چونكه خيلي دير شما را شناختم و از تمام نصايح شما نتوانستم بهره زيادي ببرم و ديگر وقتي هم براي عمل كردن به حرف‏هاي گرانبها و مقدس شما ندارم و كلامي هم به ملت شهيد پرور بروجن دارم و آن اينكه از شما عذرخواهي مي‏كنم چونكه نتوانستم حتي قدم كوچكي براي خدمت به شما بر دارم و من اين اشتباهات خودم را فقط با نثار خون خودم مي‏توانم جبران كنم و اگر واقعاً دين خدا با ريختن خون ما به ثمر مي‏رسد پس اي دژخيمان سينه‏ ي ما را هدف قرار دهيد و اي تركش‏هاي سوزان بدن ما را در بر بگيريد و مرا به معشوق خودم كه جز خدايم نمي‏باشد برسانيد، چون در راه اسلام يك جان دادن بسيار ناچيز است.

من آرزو داشتم كه هزاران جان داشتم و در راه خدا اهداء مي‏كردم و اي امت حزب اللَّه از شما مي‏خواهم كه قدر اين اسلام را بدانيد و بيشتر اوقات خود را مشغول دعا كردن باشيد چون كوبنده‏ ترين سلاح مسلمان دعاي اوست و اين دعاي شماست كه پيروزي را شامل حال رزمندگان اسلام مي‏كند و آن شعار هميشگي كه مي‏گوييد خدايا خدايا تا انقلاب مهدي، خميني را نگهدار و از عمر ما بكاه و به عمر او بيفزا را از ياد نبريد و هميشه اين شعار را بر زبان داشته باشيد. از خواهران مسلمانم تقاضا مي‏كنم كه حجاب خودتان را بيشتر از اينكه هست حفظ كنيد و به پدر و برادران مسلمان خودم هم بايد بگويم كه شما هم وحدت خودتان را حفظ كنيد و اين منافقان كثيف را اين سازمان منافقين و كمونيست‏هاي سر سپرده اعم از اقليت و اكثريت را بايد به زباله‏ دان تاريخ بياندازيد.
در آخر با آرزوي طول عمر براي رهبر امت و شما امت حزب اللَّه.
به اميد راه يافتن به كربلا سرباز كوچك امام زمان
حسين عزيزي
انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک


کد مطلب: 24310

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24310/هدفم-نابودي-شيطان-بزرگ-شيطانچه-هاي-كوچك-تن-استعمار-داده-ايد-اگر-قلدرهاي-منطقه-نابود-نکنيد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir