کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به دليل نبود سينما و امکانات زير ساختي در شهر سامان/

محروم ماندن مردم شهرستان سامان از اکران فيلم محمد رسول الله

مشاهده فيلم سينمايي محمد رسول الله در سينماي شهرکرد

15 شهريور 1394 ساعت 12:33

فيلم سينمايي محمد رسول الله در چند روز اخير در تمامي استان ها و شهرستان هاي کشور در حال اکران است و اما مردم شهرستان سامان به دليل نداشتن سينما و زيرساخت هاي لازم براي اکران، از ديدن اين فيلم سينمايي محروم هستند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، فيلم سينمايي محمد رسول الله در چند روز اخير در تمامي استان ها و شهرستان هاي کشور در حال اکران است و اما مردم شهرستان سامان به دليل نداشتن سينما و زيرساخت هاي لازم براي اکران از دين اين فيلم سينمايي محروم هستند.

در اين شهرستان به دليل نبود سينما مردم شهرستان سامان نه تنها از ديدن فيلم محمد رسول الله بلکه از تمامي فيلم هاي که در سينما اکران مي شوند محروم هستند و مردم شهرستان مسافتي را تا شهرکرد طي کن تا فيلم مورد نظر را مشاهده کنند.

محروم ماندن مردم شهرستان سامان از اکران فيلم محمد رسول الله/ توزيع بليط نيم بهاء در بين مردم شهرستان

در حال حاضر مردم براي دين فيلم محمد رسول الله و مابقي فيلم ها بايد به شهرکر سفر داشته باشند .

مسئول نمايندگي فرهنگ و ارشاد شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما با اشاره به اينکه در حال حاضر اکران فيلم سينمايي محمد رسول الله در شهرستان سامان وجود ندارد، اظهار داشت: بليط نيم بهاء در ادرات و ارگان ها و مکان هاي فرهنگي شهرستان سامان در بين مردم توزيع خواهد شد.

رسول نيکخواه با اشاره بر اينکه اکران سيار فيلم هاي سينمايي در شهرستان به دليل نبود زير ساخت هاي لازم وجود ندارد، اذعان داشت: داشتن سينما يکي از مولفه هاي فرهنگي هر استان و شهرستان است و اگر در شهرستان ساختماني وجود داشته باشد که داراي سالن داري صندلي و پرده سينما و ... باشد امکان اکران وجود خواهد داشت.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 24307

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24307/محروم-ماندن-مردم-شهرستان-سامان-اکران-فيلم-محمد-رسول-الله

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir