کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور:

افتتاح نخستین هتل سنتی چهارمحال و بختیاری

8 شهريور 1394 ساعت 9:55

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با بیان اینکه سیاست‌های پنج برابر شدن ایرانگردی خارجی تایید شده است ادامه داد: در اصلاحیه‌های تکمیل تاسیسات گردشگری یکی از مصادیق به سرای‌های سنتی اختصاص یافته است.


به گزارش جهانبین نیوز مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در مراسم افتتاح نخستین هتل سنتی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سیاست‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بر توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز در زمینه گردشگری است و دولت برای رسیدن به این توسعه همه تلاش خود را به کار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه سیاست‌های پنج برابر شدن ایرانگردی خارجی تایید شده است ادامه داد: در اصلاحیه‌های تکمیل تاسیسات گردشگری یکی از مصادیق به سرای‌های سنتی اختصاص یافته است.

این مسئول به ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی که از اصول مهم حفظ بنا در کشور با وضعیت موجود است اشاره و گفت: تخلف از این امر به هیچ صورت قابل پذیرش نیست و در این راستا اقامتگاه‌هایی داخل شهرها با نام سراهای سنتی راه‌اندازی شده و و سعی می‌شود در آن‌ها از تجربیات مالکان سفره‌خانه‌ها استفاده شود.

وی گفت: باید کیفیت اسکان و غذای موجود در این اقامتگاه‌ها مناسب باشد تا افرادی که از آن‌ها بهره می‌برند و اصولا افراد خاص هستند از شرایط موجود در اقامتگاه راضی باشند.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 24178

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24178/افتتاح-نخستین-هتل-سنتی-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir