کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

آمريکا دشمن شماره يک ايران اسلامي است

7 شهريور 1394 ساعت 9:11

امام جمعه شهر اردل گفت:آمريکا دشمن شماره يک ايران اسلامي و در راس استکبار جهاني قرار دارد.


به گزارش جهانبین نیوزبه نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه اردل ضمن گراميداشت سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر و هفته دولت گفت: شهيدان باهنر و رجائي دو الگوي واقعي خدمت به انقلاب و اسلامي و ولايت هستند و بهترين اسوه هستند براي خادماني که بنا دارند خالصانه در خدمت جامعه اسلامي باشند.

سلمانپور گفت:هفته دولت فرصت مناسبي براي انعکاس خدمات دولت و کارگزاران نظام در زمينه‌هاي مختلف براي مردم است.
وي با بيان اينکه خدمت به خلق، خدمت به خدا است، اذعان کرد: دولتمردان به‌عنوان خدمتگزاران مردم بايد براي آباداني، پيشرفت و رفاه مردم ايران از هيچ تلاشي دريغ نکنند.

امام‌جمعه شهر اردل ادامه داد: مشکل بيکاري و تورم معضل اصلي امروز جامعه بوده که لازم است در اين زمينه اقداماتي انجام شود.

وي در ادامه با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در ديدار رئيس جمهور و هيأت وزيران که فرمودند:دشمني صهيونيست و آمريکا با ايران اسلامي همچنان ادامه دارد اظهار کرد: تيم مذاکره کننده هسته اي ايران نبايد به وعده‌هاي غربي‌ها به‌ويژه آمريکايي‌ها دل خوش کرد زيرا اين عدم پايبندي غربي‌ها به توافق‌ها و وعده‌هايشان سابقه طولاني در تاريخ دارد.

سلمانپور با باين اينکه آمريکا دشمن شماره يک ايران اسلامي و در راس استکبار جهاني قرار دارد افزود: هدف آمريکايي‌ها نفوذ به کشورمان و ايجاد اختلاف است و بايد بدانند اين خواسته را به گور خواهند برد و از اين نيرنگ چيزي نصيبشان نمي‌شود.

امام جمعه شهر اردل درادامه به برخي از مطالبات مردم شهرستان در هفته دولت اشاره کرد:و از مسئولين استاني خواست تا با نگاه ملي به پروژه جاده گورميزه نگاه کنند و اعتبار خوبي براي اين پروژه اختصاص دهند تا هرچه زودتر به بهره برداري برسد.

سلمانپور همچنين از مسئولين شهرستان خواست تا توجه ويژه اي به مسائل فرهنگي و اشتغال جوانان داشته باشند.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 24158

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24158/آمريکا-دشمن-شماره-يک-ايران-اسلامي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir