کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد:

عدالت بايد در کنار توسعه ديده شود/ شخصا با دنبال کنندگان فتنه در انتخابات اخير برخورد مي کنم

5 شهريور 1394 ساعت 18:05

نماينده ولي فقيه در استان گفت: انتخابات نبايد فضا را براي حضور مجدد فتنه گران فراهم کند، بنده با صراحت در مقابل فتنه گران مي ايستم.


 
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، حجت الاسلام و المسلمين محمد علي نکونام در ديدار با وزير کشور که در دفتر نماينده ولي فقيه در استان انجام شد، ضمن تبريک هفته دولت، شهيد رجايي و باهنر را شخصيت هاي تاريخي و ارزنده کشورمان به شمار مي روند که شاخصه هاي الگويي و رفتاري والايي را در خدمتگزاري به يادگار گذاشتند.

وي گفت: اين دولت در برخي عرصه ها نمره مثبت گرفته و نقاط مثبت خوبي را رقم زده است، حرکت هاي خوبي در مسائل هسته اي و سياست خارجي، انجام شده و همين که پرونده هسته اي جمع شد، ارزشمند و مناسب است.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: در مساله عمران و آباداني کشور بايد از اين نقطه فراتر رويم و دغدغه هاي رهبري را پس از دغدغه هسته اي، با جديت از فصت باقي مانده استفاده و کشور را در جهت واقعي خود سوق دهيم.

وي تصريح کرد: مسولان به فرموده رهبري آمار را با زبان خود به صورت واقعي ارائه دهند و حرکت و شتاب را براي بهبود اين عملکردها بيشتر کنند.

امام جمعه شهرکرد گفت: در استان ما با همت آقاي سليماني، استاندار، در رفع مشکلات نقاط محروم صورت گرفته اما بايد خيلي مراقب بود که در کنار توسعه، عدالت ديده شود، اقتضاي عدالت اين است که آن جاهايي که کمتر توسعه يافته است بيشتر مايه بگذاريم و امکانات را در آنجا بيشتر قرار دهيم و فاصله را با بالادست، کم کنيم.

رئيس شوراي امربه معروف ونهي از منکر استان تاکيد داشت: مي طلبد که به صورت جدي در هر عرصه اي نگاه و فاصله کم شود و توازن و عدالت در نقاط کمتر برخوردار رعايت شود.

او با اشاره به تلاش مسولان در رفع محدوديت هاي  نقاط کمتر برخوردار استان گفت: تعامل استاندار هم در درون استان و هم با مسولان کشوري خوب است و در سايه اين تعامل مي توان امکانات و اعتبارات را جذب کرد.

وي با اشاره به نامگزاري امسال به نام همدلي و همزباني گفت: همدلي و همزباني لوازمي دارد که بايد فراهم شود، همگان بايد  در موضع ها، تصميم گيري ها، فعاليت ها و برنامه هاي خود و نه در عمل، همدلي و اتحاد را حاکم کنند.

اين مقام معنوي استان تصريح کرد: مسولان در آستانه انتخابات نبايد مسائلي را فراهم کنند که قبلا پنبه آن ها زده شده است.

نماينده مقام عظماي ولايت در استان گفت: انتخابات بايد نشاط و حضور حداکثري داشته باشد و لازمه آن فراهم کردن فضا براي فعالان سياسي و اجتماعي در راستاي شئونات نظام است.

وي تاکيد کرد: بايد مراقب بود که مبادا فضا براي کساني آماده شود که نظام قبلا از آن ها چوب خورده باشد، البته براي کساني که توبه کرده و خود را براي ارزش هاي نظام آماده کرده اند فضا مناسب است. اما در اين جا نبايد شرايط براي افراد بيرون از کشور که فتنه را راه اندازي کرده اند فراهم شود.

امام جمعه شهرکرد با بيان اينکه اگر مي خواهيم انتخاباتي با نشاط برگزار کنيم، نبايد آن را به فتنه تبديل کنبم، ادامه داد: اگر کساني بخواهند با ديدگاه و نگاه فتنه در بحبوحه آرامش کشور، استان را به هم بريزند، قطعا اولين کسي که در مقابل آن ها مي ايستد خود بنده هستم و اغماض نمي کنم.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اينکه رفتارهاي فردي و گروهي، عملي و لساني همه مسولان بايد فرهنگ ساز و الگو آور باشد اظهار داشت:
فضاي بسته براي منتقدين دلسوز بوجود نياوريم، ما از اين موضع هم کمي مشکل داريم، نبايد مانند فنر بسته براي اين منتقدان در شرايط انتخابات عمل کنيم .از تحريف و پايين آوردن ارزش هاي انساني خودداري کنيم

وي در پايان بر ضرورت داشتن روحيه جهادي در مسولان تاکيد کرد و گفت: مقام معظم رهبري در ديدار ديروزشان با مسولان که قدري هم صميمانه بود، جهادي بودن و تلاش جهادي را همواره تاکيد مي کنند و بدانيم که کشور به اين نکته نيازمند است تا بتواند مشکلات را رفع کند و اميد وعده داده شده را در عمل تحقق يابد.

انتهاي پيام/1026ج
 


کد مطلب: 24152

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24152/عدالت-بايد-کنار-توسعه-ديده-شود-شخصا-دنبال-کنندگان-فتنه-انتخابات-اخير-برخورد-مي-کنم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir