کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر كل حمل و نقل و پايانه هاي چهارمحال و بختیاری:

ناوگان مسافربري با اعطاء وام با كارمزد 6 درصد نوسازي مي شوند

2 شهريور 1394 ساعت 10:34

مدیر كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گفت: در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافربری، با استفاده از تسهيلات بانكي براي انواع سواري با كارمزد ۶ درصد و انواع اتوبوس با۱۰ درصد سود بانكي اجرا مي شوند.


مدیر كل حمل و نقل و پايانه هاي استان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافربری، با استفاده از تسهيلات بانكي (ليزينگي وغيره ) براي انواع سواري با كارمزد ۶ درصد و انواع اتوبوس با۱۰ درصد سود بانكي اجرا مي شوند.

منوچهر سلمان زاده با بيان اينكه در حال حاضر اعطای تسهیلات براي توسعه و نوسازي ناوگان عمومي مسافري امكان پذیر شده است گفت: میزان تسهیلات اعطایی به متقاضیان به تفكیك نوع ناوگان در دو بخش توسعه و نوسازی مشخص شده است و متقاضیان می‌توانند ناوگان عمومی فرسوده برون شهری خود اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری كرایه را در مراكز اسقاط معین از رده خارج كنند.

سلمان زاده تصريح كرد: در اين طرح تمرکز بیشتر نوسازی ناوگان مسافری (اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری) است و سقف وام معادل ۷۰ درصد قیمت از ۲۰ميليون تومان تا ۹۵ ميليون تومان براي سواري كرايه ، ۷۰ درصد تا سقف ۸۰۰ ميليون ريال براي انواع ون ، ۷۰ درصد تا سقف ۱۲۰ ميليون تومان براي مینی بوس و ميدل باس با كارمزد ۶ درصد و براي اتوبوس ۷۰ درصد قيمت وسيله نقليه تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان با كارمزد ۱۰ درصد به متقاضيات پرداخت مي شود.

وی افزود: متقاضيان مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ۳-۳۲۲۴۴۸۵۲- ۰۳۸ تماس حاصل نمايند و يا با مراجعه به سايت اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي استان چهارمحال وبختياري به آدرس: www.charmahal.com اطلاعات تكميلي را دريافت نمايند.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 24130

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24130/ناوگان-مسافربري-اعطاء-وام-كارمزد-6-درصد-نوسازي-مي-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir