کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استخر شهيدان داوودي بن نيمه تعطيل شد/مردم استقبال خوبي ندارند

2 شهريور 1394 ساعت 8:07

استخر شهيدان داوودي شهرستان بن به علت هزينه هاي بالا و عدم استقبال مردم نيمه تعطيل شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، ورزش يکي از ارکان مهم سلامت و داراي کارکردهاي اجتماعي در هر جامعه اي است که اگر بهره گيري مناسبي از ظرفيت ها انجام شود مي توان به اهداف بالايي در سلامت جامعه دست پيدا کرد، بنابر اين شناخت ضعف ها و در کنار آن برنامه ريزي براي تقويت زير ساخت هاي ورزشي و توجه به مسائل جوانان در ورزش بايد با جديت، دلسوزي و توجه بيشتري دنبال شود.

شنا از جمله ورزش هايي است که از جنبه هاي گوناگون حرفه اي، تفريحي، درماني و سلامت و توجه ويژه دين مبين اسلام به آن، جايگاه ويژه اي بين مردم به خود اختصاص داده است.


استخر شناي شهيدان داودي شهرستان بن سال گذشته همزمان با آخرين روز از هفته دولت با حضور استاندار محترم استان و مدير کل ورزش و جوانان استان و هيئت همراه افتتاح شد،با اين که هنوز يک سال از افتتاح اين مجموعه ورزشي نمي گذرد شاهد عدم استقبال مردم و نيمه تعطيلي تنها استخر شهرستان هستيم.

بهزاد احمدي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بن در گفتگو با خبرنگار زنگ خبر علت نيمه تعطيل شدن را عدم استقبال مردم به ويژه جامعه زنان دانست و گفت: به دليل عدم استقبال و هزينه بر بودن مجموعه ورزشي استخر را به حالت نيمه تعطيل در آورده ايم و اين درحاليست که عده اي ديگر از مردم از اين مسئله گله مند و نيمه تعطيل بودن استخر را مزيد برعلت مي دانند.

جمعي از بانوان در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر، کم شدن سانس ها و ساعات استفاده از استخر را مشکل عمده عدم استقبال دانستند و گفتند : اگر سانس هاي استخر افزايش يابد استقبال نيز بهبود مي يابد.

اين استخر بازير بناي ۱۷۵۰مترمربع وبا تخصيص اعتباري بالغ بر۱ميلياد و۸۰۰ميليون تومان مجهز به جکوزي، سوناي خشک وسوناي بخار و استخر حوضچه آب سرد است؛ و عدم استفاده از اين ظرفيت به عنوان تنها استخر شهرستان بن مشکلاتي را به همراه داشته و بسياري از جوانان براي استفاده از اين حرفه به مرکز استان مراجعه مي نمايند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 24127

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24127/استخر-شهيدان-داوودي-بن-نيمه-تعطيل-مردم-استقبال-خوبي-ندارند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir