کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بسیج سازمان صدا و سیمای کشور:

هدف همه کنگره‌ها تولید و بازنمایی پیام شهدا است

1 شهريور 1394 ساعت 16:50

رئیس بسیج سازمان صدا و سیمای کشور با اشاره به نامگذاری به جا و صحیح امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: صدا و سیما در انعکاس این شعار نقش محوری داشته و فعالیت‌ها و تلاش مسئولین در جهت خدمت به مردم یکی از این محورها است که برای صدا و سیما حائز اهمیت است.


محمود عاطفی رئیس بسیج سازمان صدا و سیمای کشور در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز اظهار کرد: هدف همه کنگره‌ها تولید و بازنمایی پیامی است که شهدا با جان‌فشانی در دوران مقاومت از خود به جای گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه رسانه ملی با بازنشر از طریق ابزارها برای سایر مردم در سایر استان‌ها و پهنای سرزمین نقش موثر و بی‌بدیلی ایفا می‌کند ادامه داد: با زحمات این قشر اطلاعات به همه نقاط انتشار یافته و همه مردم از حرکت معنوی ایثارگران و استقامت خانواده شهدا آگاه‌ شده و به نوعی در جامعه الگوسازی هنجارهای متناسب با شان ایرانی اسلامی صورت می‌گیرد.

عاطفی حوزه اطلاع‌رسانی کنگره با کمک صدا و سیمای استان بسیار مهم دانست و تاکید کرد: امیدواریم کنگره از طریق شبکه ملی و برون مرزی پوشش مناسبی داشته باشد.

این مسئول با اشاره به نامگذاری به جا و صحیح امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: صدا و سیما در انعکاس این شعار نقش محوری داشته و فعالیت‌ها و تلاش مسئولین در جهت خدمت به مردم یکی از این محورها است که برای صدا و سیما حائز اهمیت است.

رئیس بسیج سازمان صدا و سیمای کشور انعکاس مشکلات و انتظارات مردم را یکی از مسئولیت‌های مهم صدا و سیما دانست و خاطرنشان کرد: این سازمان به عنوان پل ارتباطی بی‌بدیل یکی از محورهای اهتمام و توجه به اخبار درست است.

عاطفی تسریع در امر اطلاع‌رسانی به مردم را به عنوان یک رسالت برای صدا و سیما معرفی و افزود: در مجموع اگر بتوانیم محیط هوشمندانه‌ای برای اعلام آرا و نقد مردمی مهیا کنیم می‌توانیم به راحت‌تر اهداف خود رسیده و باید برای رسیدن به این مورد اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 24126

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24126/هدف-همه-کنگره-ها-تولید-بازنمایی-پیام-شهدا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir