کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان کشور:

برخی از وظایف بنیاد ملی نخبگان آیین نامه بردار نیستند

1 شهريور 1394 ساعت 9:06

معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان از روسای بنیادهای نخبگان استان ها خواست تا علاوه بر وظایف ملی که در آیین نامه ها ذکر شده است برنامه هایی متناسب با شرایط استان داشته باشند.


به گزارش جهانبین نیوز دکتر آریا الستی در آیین معارفه رییس جدید بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امور مربوط به نخبگان دارای ابعاد مختلفی است، عنوان کرد: برخی از امور به صورت ملی تعریف می شود اما استان ها می بایست بر اساس شرایط منطقه خود برنامه ریزی کنند و لازمه این اقدام انتخاب افرادی فهیم، مدبر و خوش فکر برای ریاست بنیاد نخبگان استان ها می باشد که مدیریت استان چهارمحال و بختیاری در این زمینه توانسته انتخاب خوبی را برای ریاست بنیاد نخبگان استان داشته باشد.

دکتر الستی با اشاره به اینکه بنیاد ملی نخبگان یک قرارگاه است و قرار نیست دارای تشکیلات بزرگی باشد، افزود: بنیاد نخبگان محلی برای تبادل افکار و ایده های مسولان دستگاه های مختلف روسای دانشگاه ها در کنار مستعدین مقیم و غیر مقیم می باشد که برای توسعه و تعامل به همکاری بیشتری با دانشگاه ها نیازمند است.

دکتر الستی خاطر نشان کرد: روسای دانشگاه ها و دیگر مسئولان باید نیازها ومسائل خود را با نخبگان این مراکز مطرح و از دانش آنان برای حل مشکلات استان بهره بگیرند.

شایان ذکر است در این آیین از خدمات دکتر خداداد پیرعلی خیرآبادی رییس سابق بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری تقدیر و دکتر مجتبی بنیادیان به عنوان رییس جدید این بنیاد معرفی و منصوب شد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 24115

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24115/برخی-وظایف-بنیاد-ملی-نخبگان-آیین-نامه-بردار-نیستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir