کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری:

نشست تخصصی کتابخوانی دفاع مقدس برگزار می‌شود

31 مرداد 1394 ساعت 9:09

سرپرست کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نشست تخصصی کتابخوانی دفاع مقدس، همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدای استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ فرهاد خلیلی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: این نشست با توجه به برگزاری کنگره بزرگ ۲۴۰۰ شهید استان در پایان شهریور ماه سال جاری برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نشست کتابخوان گفت: برگزاری اینگونه نشست ها را می توان اجرایی کردن دغدغه های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص سرانه مطالعه کشور دانست.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری افزود: در این نشستها ۱۲ نفر از کتابداران، نویسندگان و فعالان کتابخانه های عموئمی استان به معرفی و ارائه کتاب خود می‌نمایند.

خلیلی مقدم تصریح کرد: نشست کتابخوانی استان با هدف، توسعه فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه مطالعه استان برگزار می‌شود.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه ۱۶ نشست کتابخوانی در سال جاری برگزار می‌شود تصریح کرد: برگزاری اینگونه نشست ها برای تواتمند سازی و ارتقا علمی کتابداران، اشتراک گذاشتن کتابهای خوانده شده، معرفی تخصص کتاب و عادت به مطالعه مفید در جامعه را افزایش می‌دهد.

گفتنی است: روز گذشته اولین نشست کتابخوان استان با حضور هوشنگ مرادی از نویسندگان کشور و مسئولین استان در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 24102

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24102/نشست-تخصصی-کتابخوانی-دفاع-مقدس-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir