کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب نماز جمعه بروجن:

مساجد سد محکمي در برابر تهاجم فرهنگي دشمنان است

31 مرداد 1394 ساعت 8:15

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: مساجد به عنوان پايگاه هاي معنوي، سد محکمي در برابر تهاجم فرهنگي دشمنان و انحرافات اخلاقي و ديني مي باشند.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به برگزاري يادوارۀ شهيد شاخص بسيج کارمندان کشور و ۴۷۱ شهيد والا مقام شهرستان بروجن در روز چهارشنبه در سالن شهيد تندگويان بروجن، حضور پرشور مردم در اين مراسم يادبود را خواستار شد.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به آغاز هفتۀ دولت، ضمن تبريک اين هفته به دولتمردان، نسبت به بيان دستاوردهاي نظام و دولت و همچنين تحقق بيش از پيش آرمان هاي امام (ره) و رهبري در خصوص حفظ ارزش هاي انقلاب و حمايت از محرومين و مستضعفان تأکيد کرد.

حسين نژاديان با اشاره به روز جهاني مسجد و با بيان اينکه مساجد پايگاه هاي محکم در نظام اسلامي اند، گفت: انقلاب اسلامي ايران در مساجد شکل گرفت و بر همين اساس مساجد پايگاه هاي مهمي در نظام ديني و انقلابي ما محسوب مي شوند.

وي با تأکيد بر اينکه مساجد از صدر سلام تاکنون، پايگاه و مراکز هدايت و تجمع مردم براي برپايي حرکت ها و تغييرات عظيم بوده اند، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامي ايران که اکنون تمامي دشمنان و جهانيان را به تحيّر واداشته از مساجد شکل گرفت و رهبري شد.

خطيب نماز جمعه بروجن همچنين با اشاره به نقش بسيار کليدي مساجد در خنثي کردن تبليغات سوء دشمنان، افزود: مساجد به عنوان پايگاه هاي معنوي، سد محکمي در برابر تهاجم فرهنگي دشمنان و انحرافات اخلاقي و ديني مي باشند.

حجت الاسلام حسين نژاديان در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به ميلاد ثامن الحجج اما رضا (ع)، با تبيين شاخصه هاي اخلاقي و شخصيتي اين امام همام، تدبير و زمان شناسي ايشان را عامل خنثي سازي توطئه ها و نيرنگ هاي خليفۀ عباسي عنوان کرد.

حسين نژاديان با بيان اينکه مأمون عباسي با دلايلي همچون فريب شيعيان، تحکيم حکومت عباسي، کنترل امام رضا (ع) و جدا کردن امام از مردم، وليعهدي را به ايشان پيشنهاد و تحميل کرد، افزود: درايت و هوشياري امام رضا (ع) در استنکاف از پيشنهاد وليعهدي و پذيرفتن وليعهدي مشروط بر اينکه دخالتي در امور خلافت نداشته باشند، مانع از موفقيت خليفۀ عباسي در اهداف خبيثانۀ خود شد.


انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/


کد مطلب: 24098

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24098/مساجد-سد-محکمي-برابر-تهاجم-فرهنگي-دشمنان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir