کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختیاری:

سبک زندگي اسلامي تنها راه نجات بشريت از انحراف/ جلسات طرح مباني اعتقادي جلسات خرج کردن و ريخت و پاش نيست

29 مرداد 1394 ساعت 11:25

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد با انتقاد از کساني که در مورد هزينه هاي طرح تقويت مباني اعتقادي سخن مي کويند، گفت: اين گونه نشست ها هزينه آن چناني ندارند و از کمترين صرفه جويي ها براي اين برنامه استفاده کرديم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حجت الاسلام و المسلمين نکونام در آئين اختتاميه بيست و دومين طرح مباني اعتقادي در مهديه مصلاي شهرکرد ضمن تشکر از دست اندرکاران و شرکت کنندگان اين برنامه، گفت: بيش از 31 دستگاه اجرايي در اجرا و پيگيري اين طرح با دبيرخانه دايمي در ارتباط بوده و مشارکت داشتند.

وي با گلايه از کساني که نسبت به هزينه هاي برگزاري اين طرح انتقاد مي کنند، اظهار داشت: اين گونه جلسات، جلسات خرج کردن و هزينه دادن نيست، چنانچه ما در راستاي برنامه هاي 28 شب، به هيچ يک از مدعوان ميهمان کشوري هزينه اي پرداخت نکرديم، اين در حالي است که آنان هم هيچ گونه چشمداشت مالي نداشته اند.

نماينده مقام معزز ولي فقيه در چهارمحال و بختياري ادامه داد: البته هر چقدر براي ترويج معارف ديني و تثبيت حلقه هاي معرفتي و گفتمان ناب اسلامي هزينه کنيم کم است، اين در حالي است که دشمنان ما با اعتبارات ميلياردي در صدد ريشه کن کردن و ضربه زدن به اعتقادات در جوانان جمهوري اسلامي ايران هستند.

امام جمعه شهرکرد افزود: بيش از 105برنامه محوري اعم از جلسات محوري، کارگروه تخصصي و سبک زندگي، در بيست و دومين طرح مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني در استان برگزار شد که نسبت به سال هاي قبل در تعداد جلسات، رشد خوبي وجود داشته است.

حجت الاسلام نکونام گفت: دبير خانه اين طرح بزودي به عنوان دبيرخانه دايمي طرح مباني اعتقادي کار خود را ادامه مي دهد و برنامه هاي ارزشمند و قابل توجه تري در طول سال براي اين طرح بزرگ در نظر گجرفته است.


انتهاي پيام1020ج /510ب


کد مطلب: 24087

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24087/سبک-زندگي-اسلامي-تنها-راه-نجات-بشريت-انحراف-جلسات-طرح-مباني-اعتقادي-خرج-کردن-ريخت-پاش

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir